Ik heb je topic vanaf het begin gevolgd, vooral ook omdat ik hetzelfde heb meegemaakt vorig jaar. Na de operatie kwamen de darmen niet meer op gang en na 3 dagen tussen hoop en vrees hebben we hem toch moeten laten gaan. Afschuwelijk dat jij ook je paard moet gaan missen. Heel veel sterkte!!!
tamaramt
Geplaatst: 28-01-12 20:47
heel veel sterkte met dit verschrikkelijke bericht!
Jeetje zeg wat ontzettend rot voor je, ik weet hoe je je voelt helaas. Wij hebben er vorig jaar ook 2 in de kliniek gehad aan koliek, de eerste overleefde het ook niet en bij de 2e had ik er een hard hoofd in maar na een operatie heeft hij het overleefd.
Och jeetje, ik lees net voor het eerst je topic, wat een vreselijk einde. Bah bah bah....heel erg veel sterkte...meer kan ik eigenlijk niet zeggen denk ik...
different1
Geplaatst: 28-01-12 21:13
Wat erg dat je meisje het niet gehaald heeft....Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.
Meis.. ik zie dat dit in wolvega is.. we hebben exact. .echt EXACT het zelfde mee gemaakt.. met onze hengst.. God meis ik wil je heel erg veel knuffelen, maar dit heeft tijd nodig, sterkte,