Bedankt voor alle reacties! 
Ik blijf het ook echt asociaal vinden van die medicijnen en zonder inlichten zijn muesli weg te halen, anders had ie dus geen krachtvoer gehad die avond en volgende ochtend.
Dat ze de tonnen terug wilden kan ik inkomen, maar een bericht of telefoontje was zo makkelijk en wel zo netjes geweest...
Sommige mensen..... werkelijk..... is wel duidelijk dat er van die kant ook niet aan de belangen van het paard gedacht wordt, ze hebben niks aan die medicijnen maar Haiko zou er zo mee geholpen zijn.
Ze gooien het liever weg dan dat ze ht laten staan want ja, zij hebben het betaald....
En idd, als eigenaar ben je altijd eindverantwoordelijk voor je dier ook al denk je em goed gestald te hebben.
Ze zijn er al die 10mnd niet 1x geweest en dachten dat Haiko het wel goed zou hebben.
Nu Haiko ineens ingeruild moest worden omdat hij niet geschikt voor het gezin zou zijn werd ie opgehaald en daar troffen ze dus dit arme paard aan...
pipo: Vriendin van me wist ook pas de vrijdagsmorgens dat Haiko ineens bij hun op stal stond, hij was daar tijdelijk neergezet om wat op te knappen voor de verkoop/inruil..
Is in een tijdbestek van +/- 10mnd... zolang heeft hij daar gestaan, maar weet niet vanaf wanneer hij "vergeten" is....