Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ess_Ramona schreef:En wandelen met hoofdstel een idee?
korbakimmy8 schreef:Ik heb die gene die les aan bood net een bericht gestuurd dus misschien komt er wat van terecht.
Wij hebben geen bak. Alleen een stukje land, daarom rijden we nu buiten omdat het land drijfnat en glad is. Het is dus moeilijk af te leren.
Liesje1611 schreef:korbakimmy8 schreef:Ik heb die gene die les aan bood net een bericht gestuurd dus misschien komt er wat van terecht.
Wij hebben geen bak. Alleen een stukje land, daarom rijden we nu buiten omdat het land drijfnat en glad is. Het is dus moeilijk af te leren.
Dat is echt supergoed! Hoop dat het doorgaat, jij en je pony hebben er vast heel veel aan!
Ess_Ramona schreef:Dan vind ze het eng om "alleen" gelaten te worden.
Niks ergs aan, had onze Haflinger ook.
Het is alleen heel erg vervelend, want ze schrikken dan van elke vogel die fluit.
Wat je kan doen is iemand meenemen, op de fiets, lopend maakt niet uit.
Die gene neemt ook snoepjes mee, als beloning.
Of iemand met een rustig paard mee laten rijden, helpt soms ook!
korbakimmy8 schreef:Dat is echt supergoed! Hoop dat het doorgaat, jij en je pony hebben er vast heel veel aan!
Liesje1611 schreef:korbakimmy8 schreef:Dat is echt supergoed! Hoop dat het doorgaat, jij en je pony hebben er vast heel veel aan!
Ik hoop ook dat het wat word. misschien helpt het wel inderdaad. Ik had laatst ook al op een advertentie op MP gereageerd. Dat meisje gaf ook les. Maar die heeft nooit gereageerd. en een les op een manege kan ik niet betalen.
@
en veel mensen zeggen dat ik veel paarden spullen heb. meer en deels heb ik allemaal gekregen. Heb maar 2 dekjes van 5 euro ps gekocht en 2 sets bandages van 3.50 per stuk
korbakimmy8 schreef:Waar moet ik dat neer zetten?:P ben daar nooit zo goed in haha
Liesje1611 schreef:korbakimmy8 schreef:Waar moet ik dat neer zetten?:P ben daar nooit zo goed in haha
Okee, heb even voor je gekeken, en denk dat je hem het beste bij Paardenpraat kunt neerzetten. (onder het kopje 'kantine')
Als hij hier niet goed staat, zullen de mods hem alsnog voor je verplaatsen, dus dat komt goed.
capopjekop schreef:Liesje1611 schreef:
Okee, heb even voor je gekeken, en denk dat je hem het beste bij Paardenpraat kunt neerzetten. (onder het kopje 'kantine')
Als hij hier niet goed staat, zullen de mods hem alsnog voor je verplaatsen, dus dat komt goed.
Dat kan bij eenmaal andermaal, daar heb je verschillende rubrieken als je iets zoekt of juist wilt verkopen. Dit moet onder diensten denk ik.
__YSB__ schreef:NonaWen schreef:Wat ontzettend leuk dat ie zo opgeknoopt is !... zo beter ? ...
Wat heeft hij mooie tanden... En wat heeft hij een fijn zwaar bit in...