hij loopt lekker stef. hij gaat snel vooruit he? pas op dat je niet te snel wilt werken met hem hoor. het is voor hem natuurlijk ook allemaal nieuw al dat werk. maar je doet het uitstekend. en sterkte met zijn baasje.
Van de week gefiets, gelongeerd, met de bijzetjes inmiddels op druk, hij doet het allemaal zo knap! DA was toevallig op stal dus die heb ik gelijk even naar zijn knieeen etc laten kijken, en alles zit vast, gebitje is netjes, dus wat dat betreft groen licht!!
nouja, ik heb niet zoveel te melden behalve dat hij het nog steeds harstikke goed doet Gister was het net een vliegtuig, als het een groot paard had geweest had ik hem niet kunnen houden zo gek als ie was (positief gek )
Anoniem
Geplaatst: 11-01-12 14:48
Wauwie wat een knapperd zeg Heb zelf ook enkele nakomelingen van zijn vader verzorgd, dus half zusjes van silver star!
Denk dat hij het erg goed gaat doen, ben benieuwd naar foto's als hij in de ring staat!
Vandaag heeft hij voor het eerst aan de dubbele lijnen gelopen. Met mijn trainer, kon ik mooi filmen en foto's maken Voor het eerst staartriem om (hij ging zowat zitten ) Maar oh oh oh, wat was ie weer braaf!
(de binnenbak en mijn camera vinden elkaar niet lief...)
ninaricci85
Geplaatst: 15-01-12 18:28
dat doet ie goed hoor stef, manen zien er ook goed uit zo te zien.
nouja, leuke poging ondernomen met star. Gister 2 handjes pulp in de week gezet met 4 handjes muesli (had al eerder pulp met een beetje muesli geprobeert) en hij moet het dus écht niet