Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tat_jana schreef:goh lag er dan onder dat rek waar ik als kind van gevallen ben ook maar rubber tegels of zand dan,, had me een hoop ellende gescheeldik vindt het een beetje zoeken hoor
Paddenpad schreef:Wanneer een volwassen ruiter een foto plaatst zonder cap met een dier wat al jaren onder het zadel is en de TS door en door kent ligt heel bokt plat en dit vind met dan leuk en schattig?!
Maarja valt het meiske eraf en moet ze het bekopen met haar korte leventje omdat moeders zichzelf een hele stoere dame vind,heeft ze altijd nog een zoon om erop te zetten en de stoere madam uit te hangen hea en dan maakt ze toch gewoon een nieuwe.
Lousje22 schreef:Denk dat TS zelf wel kan bedenken of het verandwoord is of niet. Daar heeft ze echt al die reacties niet voor nodig.
Ik heb zelf een dochtertje van bijna 2,5 en ook weleens 'losgelaten' voor de foto. Jammer dat veel mensen niet gewoon leuk kunnen reageren en anders niet.
@ ts, leuke foto
Caira schreef:Lousje22 schreef:Denk dat TS zelf wel kan bedenken of het verandwoord is of niet. Daar heeft ze echt al die reacties niet voor nodig.
Ik heb zelf een dochtertje van bijna 2,5 en ook weleens 'losgelaten' voor de foto. Jammer dat veel mensen niet gewoon leuk kunnen reageren en anders niet.
@ ts, leuke foto
Dus ik ben gek als ik het niet verantwoord vind op een asfalt ondergrond? Als TS het maar verantwoord vind IS het ook verantwoord?
Dus als ik straks een kind heb en ik vind het verantwoord om mijn kind een dag alleen te laten, dan IS dat ook verantwoord? En dan mag niemand daar wat van zeggen?
Caira schreef:Omdat je gewoon hoopt dat iemand er wat van opsteekt, liever nu dan dat er een overlijdensadvertentie in de krant staat. En ja, wat ik nu zeg is idd keihard, maar ik heb al meerdere paardenmensen in hart en nieren meegemaakt die gestorven zijn door een val van hun door en door vertrouwde paard. Als zij het al niet redden, wat voor kans heeft dit prachtige meisje dan op deze ondergrond en zonder fatsoenlijke bescherming. Je kunt je paard voor 100% vertrouwen, maar een situatie niet.
Geef dat kind een fatsoenlijke ondergrond, zet haar een goede cap op en degelijk schoeisel, en laat haar alle geluk van de wereld hebben op een paardenrug. Want dat verdient ze.
Want je doet jezelf echt iets aan als het een keer goed fout gaat.
Sammy_xxs schreef:Paddenpad schreef:Wanneer een volwassen ruiter een foto plaatst zonder cap met een dier wat al jaren onder het zadel is en de TS door en door kent ligt heel bokt plat en dit vind met dan leuk en schattig?!
Maarja valt het meiske eraf en moet ze het bekopen met haar korte leventje omdat moeders zichzelf een hele stoere dame vind,heeft ze altijd nog een zoon om erop te zetten en de stoere madam uit te hangen hea en dan maakt ze toch gewoon een nieuwe.
Jah Tochh, wat denk je
je kan te ver gaan he, als je er niet tegen kan dat ik het wel leuk vind, MIJN DOCHTERTJE het ook leuk vind en altijd smeekt of ze op lente mag gun ik haar dat, i
k vertouw mijn paard en zo onstabiel is me dochtertje niet hoor.
Ik weet toch hoe de situatie is jij niet, dus ga niet van die domme opmerkingen maken.
Paddenpad schreef:Sammy_xxs schreef:Jah Tochh, wat denk je
je kan te ver gaan he, als je er niet tegen kan dat ik het wel leuk vind, MIJN DOCHTERTJE het ook leuk vind en altijd smeekt of ze op lente mag gun ik haar dat, i
k vertouw mijn paard en zo onstabiel is me dochtertje niet hoor.
Ik weet toch hoe de situatie is jij niet, dus ga niet van die domme opmerkingen maken.
Ook al smeekt een kind ergens om wil niet zeggen dat je overal ja op hoeft te zeggen,jij bent toch de volwassene,zij niet!
En jij als "volwassen" moeder dient geen onnodige risico's te nemen in het welzijn van je kind,HOE HARD ZE OOK SMEEKT!
En ja,je kind is INstabiel,niet ONstabiel,dat je dat zelf niet wilt zien zeg.
En wat betreft domme opmerkingen,er is hier maar 1 iemand heel dom bezig en dat ben jijzelf.![]()
Sammy_xxs schreef:Caira schreef:Omdat je gewoon hoopt dat iemand er wat van opsteekt, liever nu dan dat er een overlijdensadvertentie in de krant staat. En ja, wat ik nu zeg is idd keihard, maar ik heb al meerdere paardenmensen in hart en nieren meegemaakt die gestorven zijn door een val van hun door en door vertrouwde paard. Als zij het al niet redden, wat voor kans heeft dit prachtige meisje dan op deze ondergrond en zonder fatsoenlijke bescherming. Je kunt je paard voor 100% vertrouwen, maar een situatie niet.
Geef dat kind een fatsoenlijke ondergrond, zet haar een goede cap op en degelijk schoeisel, en laat haar alle geluk van de wereld hebben op een paardenrug. Want dat verdient ze.
Want je doet jezelf echt iets aan als het een keer goed fout gaat.
Ja dat snap ik ook, ben wel eigenwijs maar niet op mn achterhoofd gevallen.
Maar wat ik probeer te zeggen waar iedereen zo fel tegen in gaat, ik weet wel waar ik mee bezig ben.
En er kan altijd wat gebeuren, ze kan ook overgereden worden door een auto, ontvoerd worden als ik haar laat spelen in ikea.
Er kan altijd wat gebeuren, ze kan ook inderdaad als ze klimt vallen en l*llig terrecht komen en dr nek breken.
Overal loert gevaar. En om haar nou in een harnas te hijsen, alleen maar omdat ze rondje stapt met mij ernaast nee vind ik niet nodig.
Als ze straks 6 is en ze gaat de les in, ja dan doe ik wel al het nodige( bodyprotector, rijlaarzen,rijbroek e.d.) maar nu nee is niet nodig.
Dusja iedereen kan wel zoo boos zijn, maar het blijft mijn eigen keuze.
En vanaf nu reageer ik alleen op leuke berichtjes en niet meer op dat commentaar want mijn respons zal toch wel hetzelfde blijven
Citaat:Caira, dan zijn er heeeeel veel moeders onverantwoord bezig volgens jou en doe niet zo dramatisch. TS wil een leuke foto delen en krijgt dit gezeik. Zoals ze zegt er kan altijd wat gebeuren. Zou jij je kind dan ook maar niet leren fietsen op straat of spelen in de speeltuin. Zoals ze al zei staan er ook mensen omheen die niet op de foto staan en meisje is 4 jaar die ken echt wel een stapje blijven zitten zonder te vallen.
Mensen die commentaar hebben nog hou dit lekker voor zodat dit nog een leuk topic kan worden voor TS.