Wat sneu voor shiloh, en wat een l.l die man van die hond. Hoop dat de wond netjes heelt, sterkte.
Kittylover_
Geplaatst: 21-11-11 22:18
Ik ken je niet, maar ik zit met de tranen in mijn ogen naar je verhaal te lezen en je filmpje te bekijken! Wat zal jij je rot voelen, ik hoop heel erg voor je dat Shiloh er weer boven op komt, dat verdient hij. Rustig aan, en vooral veel knuffs geven.
Hey Shar, wat is de status vandaag? Slim idee om de krant in te schakelen inderdaad!
Danij
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 16:59
Hallo allemaal,
Het gaat een beetje beter met Shiloh! Been word elke dag een beetje dunner. En de wond geneesd redelijk goed! Hij loopt helaas nog wel erg kreupel, maar dat is niet meer dan logisch!
Ik zet vanavond weer nieuwe fotos erop, en het filmpje van vandaag! 1 december komt de osteopaat! Hem weer stukje bij beetje zo soepel maken als hij eerst ook was
Vanochtend heb ik een intervieuw geven aan het AD de dordtenaar! Ik moet nu snel naar stal, de fotograaf komt. (voor de fotos in de krant)
Super bedankt weer voor de lieve berichtjes! Ik heb al een brief geschreven voor mijn rechtsbijstand, ik ga ze ook nog bellen, maar dan heb ik eerst alles gegevens duidelijk bij elkaar op papier!
mirgino
Geplaatst: 22-11-11 17:08
gelukkig dat je paard een beetje opknapt
en goed zo! dat je er zo mee aan de gang gaat het is te belachelijk voor woorden om zo te reageren als jouw hond zoiets doet
jeetje wat flauw van de eigenaar van de hond! gelukkig gaat het nu weer beter! Wat een onwijs leuk paardje! ik hoop dat jullie snel weer heerlijk buiten kunnen rijden.
Danij
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 21:41
hallo,
Zo ziet zyn wond er nu uit:
Dit was myn zadel, voor de gene die dat vroeg. een barefoot chayenne maat 1:
En kijk hoe schattig, Shilohs vriendinnetje likt zijn wonden schoon!
Laatst bijgewerkt door Danij op 22-11-11 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt
djuulsie
Geplaatst: 22-11-11 21:43
foto van t zadel doet t niet....
verder ziet de wond er wel netje uit... ga nu ff filmpje kijken
edit: nu wel...
Boktpony
Geplaatst: 22-11-11 21:50
Jeetje wat een laffe eigenaar En dan te bedenken dat hij gewoon via zijn WA verzekering ook voor zijn hond is verzekert!!! Heb je toevallig een rechtsbijstandverzekering? Want anders zou ik het via die weg proberen om je kosten vergoed te krijgen
Succes met het herstel en hopelijk kun je straks weer heerlijk over het stand heen galopperen!
Wat issie toch nog steeds zielig... Elke keer als ik het topic zie maak ik me er weer boos om. Ik word niet snel boos maar zo'n mensen verdienen echt een blauw oog of drie. (Nou ja.) Ik duim mee dat het snel beter is en die arme Shiloh snel van zijn pijn af is!
Heel veel beterschap met jouw paardje! Wat een asociale eigenaar! Woest word ik ervan! En de hond moest verplicht gemuilkorft en aangelijnt rondlopen, maar ja das mijn mening.
Mandy
Geplaatst: 23-11-11 14:42
allereerst respect voor je vasthoudendheid. in de krant staat ook dat het om een gordon setter gaat, wellicht worden op deze manier nog meer gevallen bekend
Ik weet niet wat er in de tekst staat, maar ik hoop dat de eigenaar miss nu wel zijn verantwoordelijkheid durft te nemen, miss dat hij het nu beter snapt.
val nu pas in het verhaal, wat rot voor jou en je paard ik hoop dat hij straks niet angstig is geworden voor andere honden wanneer hij weer is opgeknapt. Eigenlijk kun je het beste in zo een situatie, mits je er nog aan denkt in je schrik, met je mobiel foto's maken van de hond en eigenaar. Maar ja je wilde natuurlijk zo snel mogelijk naar je paard. Veel sterkte