Maar zo ging ik dus ook ongeveer vandaag.. (ook niet op commando) bleef bij de eerste sprong nog wel zitten, maar verloor een beugel. Dus toen er nog zo'n zelfde sprong achteraan kwam ging ik er ook voorover af.. Heb de grond niet geraakt met mn kont.. kwam op mn voeten terecht en toen neigde ik achterover te vallen, maar had t paard nog vast dus die trok me gelijk weer omhoog toen ze naar achter liep van schrik! haha! Heb nu al aardig spierpijn tussen mn schouderbladen en in mn arm van de ruk die ik daaraan gekregen heb dus ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Juryrapport: Bok 10, vlucht 9, landing 3. Landing moet nog aan gewerkt worden maar voor de rest ziet het er al keurig uit! Vooral de pretbek erbij scoort punten... Ook erg mooi om te zien dat de pony uitvoerig met gras wordt beloond.
Saars
Geplaatst: 21-11-11 01:44
Als ervaren rugpatiënt had ik eerst een ferme pijnreflex Maar bij de vertraging lag ik krom
AxS136
Geplaatst: 21-11-11 11:43
Yamcha schreef:
AxS136 schreef:
Vlieg! Kan ik niet! Te laat.
Zulke dingen vind ik zoooo grappig
Dat soort grapjes vind ik ook het leukste aan Bertje Visscher, het droge stuk humor.
wat een bok zeg . Wel fijn dat shilas je helpt oefenen met vliegen . je moet alleen nog wat meer oefenen aan de landing , deze lijkt me namelijk niet zo heel prettig .
Hahaha, wat een reacties! Dankjulliewel! Momenteel nog geen last gehad, heel iets van mijn rug maar als ik het zo terugkijk verbaasd me dat ook niet écht...