Die mensen denken vast dat dochterlief van lange manen een paar centimeters heeft bijgeknipt en dat alles over een paar maanden wel weer netjes is bijgegroeid.
En wat ook gezegd is, eens flink duidelijk maken dat een paard geen onschuldig schaapje is en het gigantisch had kunnen mislopen als er eentje de kinderen had aangevallen. Gek genoeg vinden sommige mensen het ook doodnormaal dat kinderen in een vreemde paardenwei komen, alsof ze er vanuit gaan dat een paard niets zal doen omdat hij gedomesticeerd/opgevoed/een planteneter..is

liedje89 schreef:Ik vraag me trouwens af hoe duur extentions zijn. Zijn (vliegen)dekens niet een stuk goedkoper, kan een verzekering daarover niet gaan zeuren?
Daarom zou ik ook vooral de nadruk leggen op bv het waardeverlies en hoe lang het duurt dat alles weer netjes is bijgegroeid van zo'n -sorry- afschuwelijk lelijk kort geknipt paard. Ik denk dat daar minder tegenin te brengen valt dan "dan leg je toch een goedkopere deken op" of "maar in de winter heb je toch geen last van de vliegen" .