Heb voor de zondag geen clinics.. wil naar het strand!!! Heb het paardje net een paar maanden dus wie gaat mee???
Vind het zoooo leuk, wordt onze eerste vakantie samen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus moet keuzes maken voor de kosten te beperken. En de 4uur rijden naar Callanstoog maken mij minder enthousiast haha. maaaaar het strand en de trailtuin wil ik zo graag een keer doen!

Amersfoort schreef:@gaucho, hoop dat jullie dan samen in het stapelbed slapen ;-p Anders neem ik een wijntje en ben ik zo in coma!!!
Zondag dus strand, leuk, leuk, leuk!!!!
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover
Waar doen jullie 2de paasdag aan mee??
) en dan is een stapelbed af en op zonder de boel wakker te maken een hele kunst...
) dus voor mij pleasure, misschien trail en horsemanship. De laatste zit paardlief niet echt op te wachten, dus misschien sla ik dat onderdeel over...
Als clinicgever op zondag (clinic paardje pimpen
) én als het een beetje wil neem ik m'n nieuwe pony mee! Want een strandrit wil ik al zo lang als ik rij ooit es maken. Hoop dat ik durf maar er is vást wel iemand met een heel braaf strandpaardje die met mij een niet te woest ritje wil maken.
afgelopen zaterdag ben ik afgestapt en heb, terwijl hij losstond, foto's van hem gemaakt! 
Ik doe voor en help het jullie zelf te doen en maandag ochtend ben ik er ook voor de finishing touch. Ik denk dat het zelfs handig is om ter plekke te kijken hoe we de paardjes die ook nog gewassen moeten worden in kunnen plannen. Wel is het verstandig om je paard hoe dan ook voor het weekend thuis al góed te wassen en 'zandfresen' zoals ik dat noem
Alle viezigheid die dan in't weekend nog ontstaat is oppervlakkig en kunnen we zelfs zonder wassen oplossen (ook daar zijn truukjes voor
) Ik heb een goedgevulde koffer bij me, kijk wat je zelf wilt en kunt kopen maar als je niet weet wat fijn is om te gebruiken of wat je precies moet hebben is dat ook geen probleem. Met wat ik in m'n koffer heb krijgen we alle paardjes er goed op 
)
Francis schreef:BZ, komt helemaal goed. Ik begreep van Dropje dat we de hele middag (en wie wil 's avonds ook nog) de tijd hebben dus we stoppen niet voordat alle paardjes er strak bij staanIk doe voor en help het jullie zelf te doen en maandag ochtend ben ik er ook voor de finishing touch. Ik denk dat het zelfs handig is om ter plekke te kijken hoe we de paardjes die ook nog gewassen moeten worden in kunnen plannen. Wel is het verstandig om je paard hoe dan ook voor het weekend thuis al góed te wassen en 'zandfresen' zoals ik dat noem
Alle viezigheid die dan in't weekend nog ontstaat is oppervlakkig en kunnen we zelfs zonder wassen oplossen (ook daar zijn truukjes voor
) Ik heb een goedgevulde koffer bij me, kijk wat je zelf wilt en kunt kopen maar als je niet weet wat fijn is om te gebruiken of wat je precies moet hebben is dat ook geen probleem. Met wat ik in m'n koffer heb krijgen we alle paardjes er goed op