[WN] [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Binq

Re: [CLINIC] Bootcamp 6-7-8 en 9 april 2012 Manege Noot, C 'oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 21:38

Heb me ook ingeschreven... Slaap in een stapelbed, zeker 15 jaar geleden dus hoop niet dat een van jullie onder of boven me slaapt :z
Heb voor de zondag geen clinics.. wil naar het strand!!! Heb het paardje net een paar maanden dus wie gaat mee???
Vind het zoooo leuk, wordt onze eerste vakantie samen :D

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 21:40

Ik ga mijn inschrijfformulier ook snel op sturen. Ik ga de Horsemanship, Pleasure, Houding en zit, In hand Trail en Showmanship clinic doen. Ik heb er nu al zin in.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 05:32

Wij slapen ook in een stapelbed! Zondag doen Susanne en ik alleen de grooming clinic, dus 1 van ons gaat zeker naar het strand.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 08:09

Wranglerbutt schreef:
Aangezien het chalet op het manegeterrein al bezet bleek >;) heb ik een chalet op loopafstand besproken *\o/*

daar zitten roos en ik in *\o/* (met partners)

Miss_Fancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 08:54

Heerlijk, wij hebben vorig jaar genoten in het Chalet! Jullie gaan een heerlijk weekend hebben, weet ik zeker.
Nu maar de winter omkijken :j

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 11:08

Jongens, wat ontzettend leuk dat jullie allemaal net zo enthousiast zijn als wij, we zijn er hoteldebotel van... :j

Eigenlijk al begin dit jaar hebben we er over gebrainstormt, wat willen we, hoe willen we het, is het financieel haalbaar en meer van dit alles; uiteindelijk de knoop doorgehakt: We gaan ervoor!
En nu al jullie superenthousiaste reakties, we glimmen er een beetje van.... bedankt!

We gaan er alles aan doen om een superweekend te maken voor iedereen *\o/* *\o/* *\o/*

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 11:39

Dat gaat ook zeker lukken!!!

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:20

Ik ben ook enthousiast hoor! Ik ben nu alles even goed door aan het lezen, maar dan wil ik al 6 clinics :P dus moet keuzes maken voor de kosten te beperken. En de 4uur rijden naar Callanstoog maken mij minder enthousiast haha. maaaaar het strand en de trailtuin wil ik zo graag een keer doen!

bunkhouse wat op het inschrijfformulier staat is dus vol? Of is het chaletje waar hier over gepraat wordt iets anders?
En nog een vraagje; hoe wordt er rekening gehouden met het niveau qua paarden e.d? of speelt de clinicgever daar gewoon op in met oefeningen. Want is het ook mogelijk om nog geen paard op te geven? Aangezien ik wel heel graag met me jonge paardje zou willen komen en natuurlijk super leerzaam voor dr is, maar ik niet weet hoelang haar 'kreupelheid' gaan duren.. Als dit te lang duurt dat ik dan gwn met Faial kom?
Ook staat er 30euro per clinic (1,5uur) extra. Als je dan bijv. zitlessen erbij neemt, wat in totaal 3uur extra is. betaal je dan 60euro?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:32

LF volgens mij is het bunkhouse met de stappelbedden niet vol te krijgen met het aantal clinic deelnemers

het chalet heb ik snel gereserveerd omdat ik daar zeker van wilde zijn
vorige keer zat miss fancy daarin

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:36

oh oke, bedankt! ik was al op de site aan het kijken maar zag alleen t chaletje staan.\

oh nog iets; als mijn moeder bijvoorbeeld het hele weekend er bij is, mag zij dan ook mee lunchen/bqqen voor dat zelfde bedrag x2 te doen?

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 14:03

@Lesley: Je hebt een PBtje hoor met alle antwoorden! :D

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:05

Gelezen! Bedankt :)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:16

Mijn inschrijving heb je als het goed is ook binnen. Wat zal je mailbox overuren maken denk ik?

Binq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:38

@gaucho, hoop dat jullie dan samen in het stapelbed slapen ;-p Anders neem ik een wijntje en ben ik zo in coma!!!
Zondag dus strand, leuk, leuk, leuk!!!!
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover ;-)
Waar doen jullie 2de paasdag aan mee??

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:46

Amersfoort schreef:
@gaucho, hoop dat jullie dan samen in het stapelbed slapen ;-p Anders neem ik een wijntje en ben ik zo in coma!!!
Zondag dus strand, leuk, leuk, leuk!!!!
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover ;-)
Waar doen jullie 2de paasdag aan mee??

Wahahhaa!! Komt goed, ik heb veel stapelbed ervaring na mijn verblijf van drie maanden in Amerika. Ik sliep daar in een dorm, in een stapelbed. Ik pleit wel voor beneden... Oma moet er 's nachts nog wel eens uit om te plassen (dus die wijn van jou is niet handig... }> ) en dan is een stapelbed af en op zonder de boel wakker te maken een hele kunst...

Ik start in de L5 (wedtsrijddebuut! *\o/* ) dus voor mij pleasure, misschien trail en horsemanship. De laatste zit paardlief niet echt op te wachten, dus misschien sla ik dat onderdeel over...

Over het strand: ik wil graag ook mee, kan ik een paard leasen van de manege? Anders moet ik zeker alle bonte-avond rotzooi (lees: lege wijnflessen) opruimen... :Y) _O-

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 00:12

Ik ben er ook :D Als clinicgever op zondag (clinic paardje pimpen ;) ) én als het een beetje wil neem ik m'n nieuwe pony mee! Want een strandrit wil ik al zo lang als ik rij ooit es maken. Hoop dat ik durf maar er is vást wel iemand met een heel braaf strandpaardje die met mij een niet te woest ritje wil maken.

Oh, en zondag ochtend ben ik vliegende groom voor de bootcamp-deelnemers.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 08:38

@Francis, ik heb me (nog) niet opgegeven voor jouw clinic, maar kan jij een kneus als t aankomt op manen op pleasurelengte knippen dat ook aanleren tijdens jouw clinic?

Mylo had toen we m kochten manen varierend van 3 tot 18 cm hangen, dus die zijn er uiteindelijk maar helemaal af gegaan (pleasurelengte). Maar ik vind t zo eng om dat weer netjes te knippen, staart kan ik recht knippen, maar die manen.... :o

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 09:48

Francis: ik moet mijn woeste paint zelfs aanduwen op het strand, dus met mij kan je altijd mee. :) afgelopen zaterdag ben ik afgestapt en heb, terwijl hij losstond, foto's van hem gemaakt!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 09:55

BZ: Francis kan een paard zo transformeren dat de eigenaar het beestje zelf amper nog herkend :D :j dus dat zal absoluut geen bezwaar zijn!

IJp: Bedankt voor je aanmelding he *\o/* Jij kan altijd mee als "voorpaard" , no ja, Silver dan :D

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:09

Gisteren nog ff het strand gecheckt, het ligt er nog steeds byzonder mooi bij........
Afbeelding

Heel veel plezier daar, aan de gastvrijheid, lokatie en omgeving zal het zeker niet liggen!

Hier een impressie van ons verblijf met Max daar: Manege Noot en omgeving

PK

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 10:16

BZ, komt helemaal goed. Ik begreep van Dropje dat we de hele middag (en wie wil 's avonds ook nog) de tijd hebben dus we stoppen niet voordat alle paardjes er strak bij staan ;) Ik doe voor en help het jullie zelf te doen en maandag ochtend ben ik er ook voor de finishing touch. Ik denk dat het zelfs handig is om ter plekke te kijken hoe we de paardjes die ook nog gewassen moeten worden in kunnen plannen. Wel is het verstandig om je paard hoe dan ook voor het weekend thuis al góed te wassen en 'zandfresen' zoals ik dat noem ;) Alle viezigheid die dan in't weekend nog ontstaat is oppervlakkig en kunnen we zelfs zonder wassen oplossen (ook daar zijn truukjes voor ;) ) Ik heb een goedgevulde koffer bij me, kijk wat je zelf wilt en kunt kopen maar als je niet weet wat fijn is om te gebruiken of wat je precies moet hebben is dat ook geen probleem. Met wat ik in m'n koffer heb krijgen we alle paardjes er goed op ;)

(binnenkort maar es shoppen en aanvullen en scharen laten slijpen ;) )
Oh ja, ik heb helaas op dit moment geen werkende tondeuse meer, ga nog wel kijken of hij gemaakt kan maar zo niet, dan is het fijn als de mensen die een opscheermachientje hebben, deze ook mee nemen.

Gave foto PK, puntoor ziet er goed uit zeg! Heerlijk, ik heb er zó'n zin in! Al meer dan 30 jaar wil ik es een strandrit maken en nu lijkt het er op dat dat maar zo gaat lukken, met m'n eigen paardje nog wel! :D

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 10:33

Wat een prachtige foto PK *\o/*
Jullie waren in buurt? En dat laat je dan niet even weten? >;) :=

Als we het zelfde prachtige weer hebben kan het weekend niet meer stuk! *\o/*

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:09

Ja ik heb ook het formulier opgestuurd! De grooming clinic van Francis en de showmanship at halter clinic van Sylva! Leuk!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:35

Francis schreef:
BZ, komt helemaal goed. Ik begreep van Dropje dat we de hele middag (en wie wil 's avonds ook nog) de tijd hebben dus we stoppen niet voordat alle paardjes er strak bij staan ;) Ik doe voor en help het jullie zelf te doen en maandag ochtend ben ik er ook voor de finishing touch. Ik denk dat het zelfs handig is om ter plekke te kijken hoe we de paardjes die ook nog gewassen moeten worden in kunnen plannen. Wel is het verstandig om je paard hoe dan ook voor het weekend thuis al góed te wassen en 'zandfresen' zoals ik dat noem ;) Alle viezigheid die dan in't weekend nog ontstaat is oppervlakkig en kunnen we zelfs zonder wassen oplossen (ook daar zijn truukjes voor ;) ) Ik heb een goedgevulde koffer bij me, kijk wat je zelf wilt en kunt kopen maar als je niet weet wat fijn is om te gebruiken of wat je precies moet hebben is dat ook geen probleem. Met wat ik in m'n koffer heb krijgen we alle paardjes er goed op ;)

Thnx. Ik geloof onmiddellijk dat de paarden er strak bij staan na jouw clinic. Maar het gaat er mij om dat ik vooral die manen thuis ook netjes op pleasure lengte kan bijhouden. Dat hoop ik dan te leren. Denk dat ik me dan wel ga bijschrijven voor jouw clinic :D
Inmiddels heb ik ook wel een hele trukendoos (witte verf, pepi spray, gezichtsmake-up, etc) en ik begin een week voor de wedstrijd altijd al met het wassen van zijn ubergele hakken :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 11:37

Dat vind ik wel een goede van je BZ!

Francis wat is een must om te hebben voor het groomen?