ik wilde mee doen met mennen aan een clinic, maar de gene waar ik dat mee zou doen, de eigenaar, word dat weekend aan zijn neus geopereerd.... dus dat word hem niet helaas
Ik heb besloten zaterdag maar gewoon te gaan, is goed voor mn 'zakelijke' contacten, wat nieuwe ervaring opdoen, wat mensen spreken, evt nieuwe contacten leggen... S'ochtends dus eerst lesgeven en daarna door naar de brabanthallen
Ja slaat nergens op!! En volgens de site komen kids alleen gratis binnen als je kaarten via de voorverkoop koopt...Dus ik heb toch ruim 17 euro betaald, ach, ja, kind gaat een leuke dag hebben!!
Er staan ook een paar bekenden van mij daar, bij de TREC stand en het groningerpaard!! dus wij vermaken ons wel!!
Tot zaterdag!!
JoyCiej007
Geplaatst: 13-11-11 00:22
Ikke gaat ook, waarschijnlijk gaat xElienx en evt. mirjam_kl (misschien + vriend) mee. Uiteraard op de zaterdag, zodat we de avond ook kunnen genieten
En ga dit jaar voor de elektrisch verwarmde menhandschoenen, houd het nu al bijna niet meer uit
Dit jaar wordt de 13e keer dat ik ga. Ik hoop dat het me geen ongeluk brengt
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-11-11 00:47
Na een aantal jaar niet meer te zijn geweest ben ik dit jaar ook van de partij, ditmaal als bezoeker op zondag. Ik kom in ieder geval Lodewijk even knuffelen.
S_zanne
Geplaatst: 13-11-11 00:47
Ania schreef:
Dit jaar wordt de 13e keer dat ik ga. Ik hoop dat het me geen ongeluk brengt