Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Menubel schreef:Ik hoop dat hij niet opgeeist wordt maar een goeie nieuwe baas krijgt zonder draf/ren connecties.
Zowel knooopje als ik zitten in de Dravers en kunnen wel beamen dat dit niet echt dagelijkse kost is hoor... Storm schreef:Geld, het draait ook altijd om geld...
Om paarden geven ze blijkbaar niet, ja, alleen als hij geld opbrengt.
WendyBZ schreef:Menubel schreef:Ik hoop dat hij niet opgeeist wordt maar een goeie nieuwe baas krijgt zonder draf/ren connecties.
Nou komt het over alsof de hele draf- en rensportwereld bestaat uit dit soort mensenZowel knooopje als ik zitten in de Dravers en kunnen wel beamen dat dit niet echt dagelijkse kost is hoor...
nooit geweten dat dit bestond. kohtje schreef:Storm schreef:Geld, het draait ook altijd om geld...
Om paarden geven ze blijkbaar niet, ja, alleen als hij geld opbrengt.
Snap niet zo goed waarom mensen dat zeggen. Je zal maar een bedrijf hebben en er staat een paard van iemand die niet betaald,een paard die niet van jouw is waar je kosten aan hebt. Natuurlijk gaat het om geld dan. Die staleigenaar is geen liefdadigheidsinstelling.
Menubel schreef:Voor ons, dierenambulance en amivedi, is het de eerste keer dat er zo'n paard gedumpt wordt. Shetjes worden wel vaker gevonden. Helaas
Tijn schreef:Dit is wel een bizar bericht, arm dier!
Ik begrijp alleen dat stukje over de chip niet, hoe kan een paard wel een chip hebben maar geen registratie? Dan werkt, blijkbaar, het chip systeem niet.
Menubel schreef:@jet iemand die mij mailde zei dat het paard een half jaar geleden werd getoond door deze rinus. Daarbij heeft hij/zij het paspoort ingezien. Jammer genoeg weet hij/zij niet meer hoe het paard heet.

Cassidy schreef:Tijn schreef:Dit is wel een bizar bericht, arm dier!
Ik begrijp alleen dat stukje over de chip niet, hoe kan een paard wel een chip hebben maar geen registratie? Dan werkt, blijkbaar, het chip systeem niet.
Kom je daar nu pas achter?
Cassidy schreef:Tijn schreef:Dit is wel een bizar bericht, arm dier!
Kom je daar nu pas achter?