Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tita schreef:Ik vind het overigens niet verkeerd van Mcenlo als die pony het heeft, dan heeft ie het waarom geheimzinnig over doen.
Kan me ook heel goed voorstellen dat er mensen zijn die daar niet verder mee durven door te gaan.
Maar als de Ts alles al weet is er toch niks aan de hand, maakt de pony toch niet minder mooi of geliefd.
Ts heel veel succes met Charlie is een plaatje om te zien maar het verbaasd me dat hem gekocht heb voor SGW.
Want als dat je doel is..... zal het zwaar worden Charlie is nou eenmaal zwaar gebouwd dus B of L parcours is geen probleem maar daarboven wel.
tita schreef:Ts heel veel succes met Charlie is een plaatje om te zien maar het verbaasd me dat hem gekocht heb voor SGW.
Want als dat je doel is..... zal het zwaar worden Charlie is nou eenmaal zwaar gebouwd dus B of L parcours is geen probleem maar daarboven wel.
Hij springt met gemak een hindernis van 1.30 en het is ook een racekanon met een conditie waar je U tegen zegt!

McEnlo schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van Charlie Brown!
Wij hebben hem vorige maand willen kopen en hebben hem laten keuren.
Klinische keuring prima!
Röntgenologisch niet goed. Artrose rechts voor met 2 losse fragmenten in de kogel.
Een zee van tranen bij onze dochter. Maar wij hebben besloten het niet aan te durven.
Ik hoop dat je dit verteld is , want het zou vreselijk zijn als deze lieve en schitterende pony te zwaar belast wordt.
Het keuringsrapport en de foto's zijn ter inzage beschikbaar.

timokyana schreef:McEnlo schreef:Gefeliciteerd met de aankoop van Charlie Brown!
Wij hebben hem vorige maand willen kopen en hebben hem laten keuren.
Klinische keuring prima!
Röntgenologisch niet goed. Artrose rechts voor met 2 losse fragmenten in de kogel.
Een zee van tranen bij onze dochter. Maar wij hebben besloten het niet aan te durven.
Ik hoop dat je dit verteld is , want het zou vreselijk zijn als deze lieve en schitterende pony te zwaar belast wordt.
Het keuringsrapport en de foto's zijn ter inzage beschikbaar.
INdien het niet zo is mijn excuses, al haalde ik artrose uit bovenstaand bericht.