Patrice op het HE met Annemarie van der Toorn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 19:42

Hai Allemaal,
Weer even een klein foto updatje van Patrice. Ze is inmiddels alweer zo'n 2 weken verhuist en ze is gelukkig al weer helemaal gewend, kon ook niet anders want ze heeft al 2 jaar op deze manege gestaan dus kent het heel goed. Tries was de eerste week erg down en dat kwam denk ik vooral omdat haar paardenvriendin van de vorige stal is ingeslapen. Ze miste Holda heel erg, maar gelukkig heeft ze op deze stal haar bff weer terug en ze herkende elkaar ook gelijk 2 weken terug.

We zijn nog steeds lekker aan het buitenrijden en het gaat steeds beter. Zaterdag prachtig weer dus op pad met haar gegaan. Vanaf deze stal moeten we een viaduct over wat ze toch behoorlijk eng vind, maar met mijn vriend die naast haar loopt, loopt ze als een stoere pony over het viaduct heen! Eenmaal in het park aangekomen durfde Patrice zich zelfs te ontspannen en vond ze het super leuk ( ik heb een behoorlijke afwijking in mn rechterenkel hier kan ik helaas niks aan doen--> voor degene die zich afvragen waar mijn rechtervoet elke keer heen gaat hahah)

Hoe trots kan je zijn als eigenaar :D
Afbeelding

Afbeelding

Even op de fotograaf wachten
Afbeelding

<3 zo verliefd op haar prachtige koppie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is een klein updatje maar wil jullie graag laten weten dat ik nog steeds lekker met haar aant werk ben en er ook steeds meer vooruitgang in zit! :wave: