Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rodi schreef:Lief wat jullie allemaal over hebben voor deze pony, maar is het niet eerlijker tegenover de pony als hij een spuitje krijgt? Mijn opmerking zal niet geliefd zijn, maar vraag me af wat eerlijker is tegenover zo'n pony. Mensen gaan vaak bizar ver (vind ik) om een beest weer op te lappen, terwijl je vaak zo'n beestje het meeste plezier doet om hem/haar een spuitje te geven en te verlossen van alle pijn...
Horse_ schreef:Waarom heeft de arts niet gekozen voor een opname in een kliniek.
bakkabouter schreef:Horse_ schreef:Waarom heeft de arts niet gekozen voor een opname in een kliniek.
Geen idee, dat moet je aan haar vragen. Ik ben geen deskundige, zij is dat wel, en wij vertrouwen op haar oordeel. Als we haar advies continu in twijfel gaan trekken, waar zijn we dan mee bezig? Er staat in de openingpost heel duidelijk dat als onze DA niet rotsvast had geloofd dat deze pony volledig kon herstellen, we er nooit aan waren begonnen. Ik besef dat ik nu wel heel fel reageer, maar geloof me, we hebben de optie inslapen meer dan eens overwogen. Zo lang wij en onze DA er nog in geloven, gaan we gewoon door