Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Robijntjah schreef:Met beschermers is sowieso al niet iets wat ik zou doen!
En ik lees, misschien zou jij dat ook moeten doen?
Ik zeg namelijk: In een andere situatie!
tjoppie schreef:Robijntjah schreef:Met beschermers is sowieso al niet iets wat ik zou doen!
Wat doe jij dan als jouw paard wel een peesblessure krijgt ondanks dat het door jouw manier van rijden en houden nooit zou kunnen gebeuren?
Robijntjah schreef:Met beschermers is sowieso al niet iets wat ik zou doen!
)
Robijntjah schreef:Ik zeg in mijn situatie zou ik er anders mee omgaan
tjoppie schreef:Robijntjah schreef:Ik zeg in mijn situatie zou ik er anders mee omgaan
nee jij zegt dat het door jouw manier van rijden en houden zowizo al niet voor kan komen dat het paard een peesblessure kan krijgen.
Maar stel dat dit wel het geval is, hoe ga jij er dan mee om? Hoe ga jij je paard weer heel krijgen?
Robijntjah schreef:nee jij zegt dat het door jouw manier van rijden en houden zowizo al niet voor kan komen dat het paard een peesblessure kan krijgen.
Maar stel dat dit wel het geval is, hoe ga jij er dan mee om? Hoe ga jij je paard weer heel krijgen?
Waar zou ik dat gezegd hebben?!
Ben ik benieuwd naar!
Laat maar zien!
En ik heb het in mijn situatie al uitgelegd! Lees even terug zou ik zeggen
Citaat:Vandaar dat ik dus zeg: ik ken de hele situatie niet en zou deze situatie al nooit hebben (stalling, manier van rijden etc.) dus in die zin kan ik daar niet over oordelen, dat roep ik al de hele tijd!

succes verder
Kzou zeggen, de volgende reacties mss over het paard, waarvoor de foto's uiteindelijk dienen! Y_DG schreef:kvraag het me ook wel af hoe sommige mensen het dan wél zouden doen, in dezelfde situatie en dezelfde middelen. Denk geen één dat er met iets beters afkomt wat niét ten nadele gaat van het paard. En nu moet ik gaan werken dus kan lekker gestresst naar het werk! Hopelijk komen er niet teveel van die reacties meer bij want heb geen zin om vanavond weer lekker gestresst te worden. En je kan zeggen dat dat niet hoeft maar als er zoveel pagina's vol staan met die commentaren, gebeurd dat automatischKzou zeggen, de volgende reacties mss over het paard, waarvoor de foto's uiteindelijk dienen!

Robijntjah schreef:Y_DG schreef:inderdaad, robijntje zou ofwel verkopen ofwel inslapen. Vind ik nogal kort door de bocht en is absoluut geen optie.
Ik zeg dus, dat hangt van de kansen en meningen van de DA af! Posts verdraaien is ook makkelijk he
dressagelady schreef:TS: Wat geweldig dat je paard weer back on track is, het rijden ziet er goed uit! Als ik in jouw positie stond had ik waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan. Toch opvallend dat de mensen met het hoogste woord hier geen benul hebben van revalidatie en het nut van sederen. Geniet van je topper, ga lekker zo door en laat je vooral niet gek maken!
Vudress schreef:Y_DG schreef:Dit was nu niet echt de bedoeling om te doen, maar door die verdoving was hij natuurlijk niet altijd even vooruit, en toen ik hem een goeie tik gaf kwam er dit uit de bus, wou het toch even tonen, vind em zo geweldig
Ik heb vrij veel ervaring met het opbouwen van paarden met een peesblessure, vandaar dat ik het niet kan laten om hier wat over te zeggen.
Het opbouwen met behulp van een tranquillizer is alleen maar goed en altijd beter dan longeren, in de molen of in de wei zetten. Toch kun je maar beter accepteren dat hij wat trager aanvoelt, dat komt natuurlijk door de sedalin, dan dat je hem vlugger wilt maken en hij overstrekt zichzelf. Die bewegingsafloop die je op die foto toont is niet echt gunstig voor een paard dat revalideert van een peesblessure.Succes verder met revalideren, ik hoop dat je snel weer echt aan het rijden bent.