Ik vind het echt fantastisch dat een oudere vrouw zo kan genieten van een paard!! echt helemaal geweldig
Amanda__
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-11 12:22
dankjewel voor jullie reactie's ! En geweldig dat ik topic van de maand ben geworden Voor mij is het zo normaal om dit te doen,eigenlijk..Oma is gewoon mijn beste vriendin,dus het is maar een kleine moeite.. Maar nu krijg ik nu een brok in mijn keel van alle reactie's...
K weet nog dat mijn opa (ook een echte paarden man) helemaal opbloeide toen hij mee was naar stal. Helemaal leuk om mensen op zo'n manier een plezier te kunnen doen!!
Wat een ontzettende lieve foto´s . Super dat je dit gedaan hebt en wat een mooie herinnering heb je voor later van je beste vriendin en je mooie paardje. Dit moet je echt vaker doen, het zijn schitterende foto´s geworden.
Ik heb nu pas de tijd om je foto's zelf goed te bekijken en ik heb traantjes in m'n ogen van die een na laatste foto. Wat mooi om je oma zo te zien genieten van de paardjes! En wat ben jij een lief kleinkind om haar zo'n moment te bezorgen!
Kippevel
Mac
Geplaatst: 20-08-11 09:16
Ohhhhh, die één na laatste foto is idd echt práchtig ! Die spreekt nou echt boekdelen ! Wat geweldig dat je dit voor je oma doet!