Bij deze even een reactie van de persoon die het paard reed en toen geadviseerd heeft aan TS om haar op de foto te zetten ivm terugkomend probleem bij spanning. Ik weet rechtstreeks van TS dat ze nog bezig zijn het paard terug te halen en zal haar zo eens vragen of ze even een update wil plaatsen. Het hoe en wat precies ga ik me niet over uitlaten dat laat ik aan de TS over daar ga ik me niet in mengen. Ik doe dit puur om te voorkomen dat mensen in dit topic gaan speculeren over het feit waarom ze niet meer reageerd dat verdient TS niet en zou zonde zijn van dit topic. Het is allemaal al vervelend genoeg en kan me van haar heel goed voorstellen dat ze het even rustig houd allemaal omdat het in dit verhaal op dit moment gewoon even beter is. Verder wil ik dus graag buiten de discussie blijven over het hoe en wat en wat er nu wel of niet goed zou zijn voor het paard.
jazzgps
Geplaatst: 04-11-11 20:06
Ts het zou wel fijn zijn .als je een update zou gaan plaatsen.
Ik begrijp uit je verhalen dat je geen ander paard meer gaat kopen? Waarom zet je haar dan niet zelf op een weitje ergens en geniet je nog zelf van haar?
Heel triest voor het paardje allemaal dit..
avalonnancy
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 18:26
UPDATE!!!!!!!!!! ZE IS WEER THUIS!
nou ja thuis niet, maar ze is weer van mij ze staat op een plekje waar ze goed verzorgd gaat worden het was een lange emotionele dag, maar ben blij dat ze weer van mij is. en ze gaat ook nooooooooit meer weg! ze mag nu lekker gaan genieten
Ha Nancy, gefeliciteerd! Goed gedaan! Ik begrijp uit de reacties dat je een andere goede plek voor haar hebt gevonden? Misschien dichterbij zodat je lekker bij haar kan zijn? Kan ik me goed voorstellen. Mocht je haar toch nog in het Hinniken House een plekje willen geven, moet je het maar laten weten. Ik wens jullie in ieder geval het allerbeste toe.
franka75
Geplaatst: 29-11-11 01:20
oh wat goed van je soms maak je een beslissing die niet goed uitpakt maar gelukkig heb je het terug kunnen draaien, blij voor jou en je mooie paardje
avalonnancy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-11 23:50
voor degene die alles gevolgd hebben het gaat hartstikke goed met avalon ze heeft het super naar haar zin, en past gelukkig goed in de groep Ik ben heel blij met de plek waar ze nu staat de eigenaresse houdt me elke dag op de hoogte en stuurt leuke foto's door, daar ben ik echt heel blij mee daardoor voelt het heel dichtbij hier staat ze lekker samen met haar nieuwe vriendinnetje in de paddock