Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nienkie schreef:Ehm ik blijf erbij, een kalf of veulen, geen ree! Een ree is dunner en heeft een andere vacht, dunnere hals.... Ik heb nog geprobeerd om erbij te komen en het met een stok om te draaien, maar de oever was te steil dus kon er helaas niet bij!
VivaLaVida schreef:en de huid, de vorm vd rug, het stuk van het been wat je ziet, ik weet bijna zeker dat het een ree is. Misschien uitgegleden met drinken.
nou ben ik wel benieuwd of je er ooit nog achterkomt wat het is TS!

Anne_GTI schreef:Ik gok een kalf van een blonde d'aquitaine. Kan er met kalven al gelijk wel in gekieperd zijn of in de eerste pogingen om op te staan. Dan zitten er ook geen oormerken aan.
Blanket schreef:Anne_GTI schreef:Ik gok een kalf van een blonde d'aquitaine. Kan er met kalven al gelijk wel in gekieperd zijn of in de eerste pogingen om op te staan. Dan zitten er ook geen oormerken aan.
Imo lijkt het dier een veel te lange nek te hebben om een kalf te zijn.

Blanket schreef:Anne_GTI schreef:Ik gok een kalf van een blonde d'aquitaine. Kan er met kalven al gelijk wel in gekieperd zijn of in de eerste pogingen om op te staan. Dan zitten er ook geen oormerken aan.
Imo lijkt het dier een veel te lange nek te hebben om een kalf te zijn.