Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDW1190 schreef:Hahaha geweldig zeg!!!![]()
Vroeger had ik een shetlander en als ik nodig moest nam ik hem gewoon mee naar de WC
DeniseM schreef:Ja dat vond ik toen al.
Het het is nog steeds een onwijs mooi beest!
Echt super leuk!
Aukelizzy schreef:Prachtig.. Die koppies op de foto... Ik denk alleen dat dit nog maar een voorproefje is van wat voor avonturen je nog gaat beleven met je kleine dames.. 2 en 3 jaar en nu al zo vindingrijk.... Maak je borst maar nat... Houd je ons een beetje op de hoogte van de toekomstige belevenissen van de dames
. Heb nu al voorpret..
Roosch schreef:Wat een geweldig topic, mag van mij genomineerd worden voor topic van de maand.![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk wat een foto!
hetlevenwint schreef:*raap me op*![]()
![]()
![]()
echt geweldig dat verhaal van dat insmeren
Al onze paarden hebben serieus nog in huis gezeten (lees: behalve een veulen dat we destijds hadden)! Zelfs eentje heeft eens in het bed van m'n ouders proberen te kruipenen een van onze paarden dronk chocomelk en at salami
_mezelf_ schreef:hetlevenwint schreef:*raap me op*![]()
![]()
![]()
Al onze paarden hebben serieus nog in huis gezeten (lees: behalve een veulen dat we destijds hadden)! Zelfs eentje heeft eens in het bed van m'n ouders proberen te kruipenen een van onze paarden dronk chocomelk en at salami
'n paard eet geen vlees, ze lusten het niet dus kan je pony ook geen salami eten
_mezelf_ schreef:hetlevenwint schreef:*raap me op*![]()
![]()
![]()
'n paard eet geen vlees, ze lusten het niet dus kan je pony ook geen salami eten