Nee nog steeds niet, ik ken de eigenaar van nr 75 maar die zal er niet op zitten te wachten als ik nu ga bellen.
Echt irritant dat de livestream het niet meer doet . Ben benieuwd waar ze nu zijn en voor welke bedragen ze zijn gegaan!
Ik ben benieuwd naar de toot x lauries xx en de bordeaux en de vleut. Laatste 2 van bekenden en de toot vond ik de beste van de toots die ze in de colectie hadden.
UnlimitedS (en familie) hebben de Florencio en de Contango gekocht na nog 2 veulens die van Es ik krijg de prijs door
Zozo de Florencio x Rubinstein I is voor €8 verkocht... Das een koopie...ik denk zomaar typefoutje... waarschijnlijk €8000?
Die Apache x Belisar vond ik ook geweldig ! Maar die is ook voor 33.000 weggegaan .Die ogen trouwens van de Sir Donnerhall x Farrington, wauw, om te smelten !http://www.veulenveilingborculo.nl/paar ... hp?id=3545George vind ik alleen niet zo'n passende naam, eerder Bambi, met die grote ogen .
Zeker wel tevreden, aan huis krijg je het er niet voor! Maar mijn verwachting was toch hoger!Ik ging 2 jaar geleden al uit me dak toen mn vivaldi voor meer dan 2 keer dekgeld verkocht was dus tja