Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blensink schreef:RoosIris en eerste gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Ten tweede dank je wel dat je de moeite hebt genomen mijn hele profiel en topic te lezen, daar heb je een aardige klus aan gehad.
Ten derde hartstikke bedankt voor je duidelijke reactie die tevens bevestigd word door Ellen en astridelise.
Nu ik jouw verhaal zo lees denk ik daar heeft ze helemaal gelijk in.
En weet ook zeker dat dat het geval is en dat ik dus niet raar ben, whahhha nou een beetje dan.
Ik ging me echt zorgen maken, want het is iets om helemaal kapot aan te gaan.
blensink schreef:Graag wil ik dit ontzettende mooie filmpje wat Tineke voor me gemaakt heb met jullie delen.
Ik ben hier zo ontzettend blij mee dat ze zoveel werk en aandacht eraan heeft besteed zodat ik dit voor altijd kan bewaren.![]()
Aan haar en Flash denkend, omdat ik dit liedje hoorde twee weken geleden in de auto.
Samen met Ernesto heb ik dit schitterende filmpje bekeken en we hebben samen zo ontzettend hard gehuild.
Het is zo ontzettend mooi, heb er geen woorden voor.![]()
Ik ben zo ontzettend blij met dit prachtige cadeau, Tineke.
Het zal helpen al mijn tranen die ik nodig heb voor dat plekje voor Flash te laten vloeien.
Heel erg bedankt schat![]()
Het is het mooiste cadeau wat ik in mijn leven gekregen heb, op Flash na natuurlijk 6 jaar geleden.
Ontzettend bedankt!!!
Jolliegirl schreef:Dank je!!Bren, als je het filmpje op je pc moet hebben. Ik heb m gedownload van youtube.
Kan jij ook doen via http://www.zamzar.com
WAUW tien!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()