Ontzettend bedankt allemaal voor jullie fijne reakties!
eefie, toevallig zeg, staan ze vlak bij elkaar!
ik weet niet of je bij haar mag als buitenstaander, maar als het mag graag!
ze vindt een beetje aandacht (en/of een worteltje) heerlijk!
succes met je merrie!
off topic, ben benieuwd naar de hengst die je hebt uitgekozen...
Vanmiddag weer even bij Fifi langs geweest.
Ze stond te suffen toen we aan kwamen lopen en ze moest even wakker worden, maar toen vond ze het helemaal gezellig volgens mij!
Eerst bleef ze stug op haar plekje staan, maar na 2 wortels kwam ze toch even in de deuropening koekeloeren naar de tas die we mee hadden om te kijken of er nog meer lekkers in zat...
Meegebrachte wortels, appels en bananen gingen er dan ook vlot in!
Poetskist meegenomen en de delen van haar lijf waar het kon even flink met de massageborstel onder handen genomen, ze verhaart toch nog aardig, en dat vond ze een prima plan aan haar snuit te zien!
Na het poetsen nog even gekriebeld overal waar ze dat wilde, vond ze wel fijn, ze duwde me min of meer achterin de box en ik mocht er niet meer langs naar voren, zo van 'dan blijf je teminste nog even...'
Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik haar elke dag even een bemoedigende knuffel gaan geven...
Ging na de berichten van vanmorgen weer met een meer opgelucht gevoel weg gelukkig!
Buik zit wel echt vol met vocht, want je er van kunt zien hangt er echt een hele zak vocht onder, maar goed, dat zal niet meer dan normaal zijn met zo'n groot oppervlak dat stuk is...
Ik ben ook ontzettend blij met de goede zorgen en de oplettendheid daar, weet zeker dat ze in goede handen is!