Mijn 2 Z knollen op CC!Ventje de hengst en mijn maflinger!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 12:38

Kriel schreef:
Kriel schreef:
Wat ik me afvraag: hoe kun je nu 38 winstpunten laten wissen en overnieuw beginnen??

Leuke plaatjes overigens hoor.

Ik herhaal mijn vraag nog maar eens..

dat is een heel verhaal wat ik al 10000000x heb uitgelegd ( ook in andere topics) ;)

Needje

Re: Mijn 2 Z knollen op CC!Ventje de hengst en mijn maflinger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:48

Als je dat niet wil typen geef dan een linkje. Alsof zij al jouw berichten bijhoudt. :+

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:57

Needje schreef:
Als je dat niet wil typen geef dan een linkje. Alsof zij al jouw berichten bijhoudt. :+

Thanx ;)

Het is inderdaad niet vanzelfsprekend dat iedereen dat zou moeten weten TS :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:06

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:16

Hoe kan je nou je punten wissen, daar heb ik nog nooit van gehoord. Je bedoelt dat je dispensatie hebt aangevraagd om in het Z1 te mogen starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 16:37

pfff gaan we weer met dat gemier om de punten.........

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:42

Nee, ik zit niet te mieren, ik wil graag weten hoe dat gaat. Misschien heb ik wat gemist als KNHS-jurylid die de reglementen behoort te kennen maar ik heb daar echt nog nooit van gehoord. Dus misschien is het handig als je dat even uitlegt, dan ben ik ook weer op de hoogte.

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:04

Wellicht kan je dat via pb aan TS vragen? Dit topic gaat toch helemaal niet over het waarom & hoe wissen van punten?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:01

Electra63 schreef:
Dan zal ik wel ff het linkje geven, ik heb dat topic nl. toen gelezen en is gemakkelijk terug te vinden.

[RIJ-ITP] mijn knappe haf restart in het Z1!!

Ts, ik hoop dat je het niet erg vindt?

Tahnee,
Ik wil bovenstaand bericht wel weer wissen hoor, als je er last van hebt?

Ik vind het in ieder geval altijd leuk om jouw topics te zien.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 17:50

Fitzroy schreef:
Eerlijk gezegd vind ik nou niet bepaald dat die fotografe de beste momenten van iedereen heeft uitgekozen. Pfff .. ik zou niet blij zijn met de foto's op die site.

Misschien is het beter om te oordelen als je de combinaties ook daadwerkelijk hebt zien rijden. Ik kan ook niet ruiken of iemand het goed vond gaan. Bij sommige vond ik het echt niet geweldig gaan terwijl ze hartstikke tevreden zijn en toch nog de foto's bestellen waar ik zelf niet voor gegaan zou zijn. Ik kan niet weten wat iemand goed vind '' van zich zelf'' en wat niet. Dus moet ik dan maar geen foto's plaatsen omdat IK vind dat de combinatie niet goed rijdt.. Ik plaats juist altijd veel foto's op mijn site zodat de combinatie een goede indruk krijgt van zijn/haar proef en tuurlijk wis ik de hippisch niet verantwoorde foto's. Ik hoop dat je het begrijpt en anders moet je maar een dagje met me meelopen misschien kan ik nog van je leren. ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 17:58

nou ik vind je foto's juist heel netjes
laat die ruiters (sommige dan) maar eens zien hoe ze rijden van sommige fotos werd ik niet vrolijk :(

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:04

ponylies schreef:
nou ik vind je foto's juist heel netjes
laat die ruiters (sommige dan) maar eens zien hoe ze rijden van sommige fotos werd ik niet vrolijk :(

dankje!
Ik zou persoonlijk ook blij zijn als de mindere foto's op internet geplaatst worden zodat je zelf ook bewust wordt van wat je doet terwijl je op je paard/pony zit. Vandaar dat je dat ook terug kunt zien op mijn site. ;)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:08

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe je je punten kunt laten wissen. :)
Zoals ik uit het andere tropic begrijp ging het super in de Z2, je had 38 winstpunten, maar omdat je geen ZZ-L mocht, hebben ze je teruggezet naar de Z1?
Maar daar moet je toch een goede reden voor hebben? De Z2 is toch niet voor niets een verblijfsklasse?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:13

Belachelijk dat wie dan ook je zou uitlachen voor het dressuur rijden op een haflinger. Ik zou zeggen, respect! Dat je zover kan komen met je haf, da's toch geweldig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 19:28

Pfff voor de laatste x: ik heb al mijn punten gewist! Dus ik stond met deze combi op dressuur b+0 zeg maar! Maar omdat ik meerdere paarden in het Z uitgebracht heb mocht ik alles starten tot en met het Z2.

Zo nu ff geen diiscussies meer over die f*cking punten!
En anders bellen jullie knhs maar voor uitleg!
Ben het zat iedere keer hetzelfde te moeten zeggen!
Ben geen papegaai!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:47

Je begint er toch zelf over?
Of zet er meteen een uitleg bij, of zet het niet in je beginpost.

Ik ben zo dom dat ik niet wist dat je van de Z2+36, terug kunt naar de B.
Ken alleen maar mensen die na er een paar jaar tussenuit zijn geweest dispensatie hebben aangevragen om 1 klasse lager te mogen starten. En ik ken een man die door zijn leeftijd altijd in de B mag blijven springen. :)
Maar 7 klasses terug had ik nog nooit gehoord, dus vandaar de nieuwsgierigheid hoe dit kon.

Maar sorry dat ik het vroeg hoor! :o
Zal nooit meer zulke domme vragen stellen waardoor jij je een papagaai voelt omdat meerder mensen je fiets verhaal niet kenden.
Zal eerst even al je berichten terug gaan lezen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 20:26

Dankje!

Zo kunnen we nu weer ontopic praten?
Thnq!!!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 21:41

Moderatoropmerking:
Houden we het wel gezellig hier? Het is begrijpelijk dat er vragen komen over het terugzetten van winspunten, gezien de reglementen van de KNHS. De vraag is wel ontopic, aangezien het in de openingspost vermeldt wordt. :)

Alina1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 22:29

Respect voor jou! Ik vind het juist knap van een amazone wanneer ze dit met een haflinger bereikt! Ik rijd zelf een fjord tussen de paarden en dan hoor ik ook wel eens de opmerking wil je niet liever een paard in de wedstrijden uitbrengen? Maar als ik nu de eerste prijs win van een wedstrijd waar 29 combinatie´s in mee rijden (2 weken geleden nog) vind ik dat juist extra speciaal! Het zijn beide twee pracht dieren :D

Groetjes,
Alina

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:30

Ik probeer het heel netjes te houden maar TS komt maar niet met een antwoord hoe dat mogelijk is. Ik ben daar gewoon benieuwd naar, net als Alsjemenou, maar blijkbaar mogen we dat niet vragen ??
Als het zo makkelijk is, kun je daar toch gewoon antwoord opgeven en hoef je daar toch niet zo geheimzinnig over te doen?

Amytj, wat ik me afvraag: hoeft er eigenlijk geen toestemming gevraagd te worden aan de combinaties of ze hun foto's wel op internet willen? Bestaat er niet zoiets als portretrecht van jezelf?

Bentley26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:58

Heee daar is Tahnee weer met dr mooie paarden!

Echt super hoor :D Wees maar trots en zuinig op je mooie paarden. Ik wil nog steeds een keer je paarden komen bewonderen :+
Ga zo door meid! En juist gaaf dat jij met je haflinger zo ver bent gekomen. :D

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 01:32

tahnee1987 schreef:
Kijk en de reactie hierboven is het nou precies!!! Het maakte mij mega onzeker en ik vind het niet professioneel over komen als je serieus aan het rijden bent, met alle wedstrijdstress, en daar 2 mensen Compleet in een scheur liggen! Dan vraag ik mij af: waarom lach je?!

Nou, dan stap je na de proef naar de jury toe en vraag je waarom ze zo zaten te lachen, en geef je aan dat je er wat onzeker van wordt.
Niks mis mee toch?

En dan weet je gelijk de echte reden, ipv. op deze manier weer verhalen over jury's die haflingers uitlachen de wereld in te helpen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 07:40

Vind je het gek dat ik dat dacht?
Misschien moet je ff wat verder terug lezen, dan zie je hoe ik heb gereageerd!!!
Beetje rare reaktie weer dit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 07:44

tahnee1987 schreef:
Zoo jullie hebben weer flink gekletst! :d

Weetje, wat jury betreft laat ik maar achterwegen. Kan indd zo zijn dat ze misschien ergens anders om lachte maar ik vond het gewoon geen prettig gevoel!

;)

tosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 07:46

ik heb 1 ding te zeggen en dat is wauw.
en foto 7 wat een plaatje
veel succes in de sport