Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Winddancer schreef:_Bitje_ schreef:sorry hoor maar moet toch nog even reageren voordat op dit rell-topic een slotje komt,
Maar zoals ik het nu goed begrijp zit iedereen die tegen het verhaal van pasha is, de TS helemaal
de grond in te boren over oa hele andere offtopic zaken?
Sorry maar vind dit wel heel triest, ik zou zeggen zoek een paal waar je lekker tegen aan kunt mekkeren
over wat goed en slecht is. Iedereen kan altijd zo mooi praten, alles zo mooi zeggen en beweren, maar
ondertussen niet bedenken hoe fout ze soms zelf zitten.
Dat is niet helemaal waar, zijn ook mensen die het helemaal eens zijn met TS.
En daarbij weet je als je een topic van dit soort opent, je niet alleen leuke reacties krijgt van mensen die het alleen maar eens met je zijn.
JuliaMaria schreef:chanel1985 schreef:Nogmaals ik ben er niet over begonnen, heb er met geen woord over gerept, zij is er zelf over begonnen en ik kan er eenmaal niet tegen dat ze mensen valselijk beschuldigt.
Nee, maar je gaat er wel over door.![]()
Arabiertje* schreef:Het spijt me dat ik zo cru kan antwoorden maar als het over mijn Z'tje gaat ben ik erg gevoelig omdat ik erg veel van hem hou. Ik ga er verder ook niet veel meer over schrijven, daar gaat het topic immers niet over.
Ik ben erg gevoelig op het vlak van paarden dood te laten spuiten, en geen kans geven op leven... Er zijn genoeg paarden die sterven door domme dingen waarvoor wij en ook zij niet kiezen. En als we dan de keuze hebbben, kiezen we toch altijd voor het beste? Zolang je paard ook maar wilt vechten. Dit is gewoon mijn persoonlijkheid, ik kan er niets aan veranderen.
armanike schreef:Zonnepaardje: ik heb er zelf heaas al te vaak voor gestaan, en ik zou het bij deze zeker hebben gedaan.
Maar jou argument met , dan zou die het niet hebbe toe gelaten , ben ik het ook nie eens.
Paarden doen zoevaak toch maar iets, ookal hebben ze pijn.
zonnepaardje schreef:armanike schreef:Zonnepaardje: ik heb er zelf heaas al te vaak voor gestaan, en ik zou het bij deze zeker hebben gedaan.
Maar jou argument met , dan zou die het niet hebbe toe gelaten , ben ik het ook nie eens.
Paarden doen zoevaak toch maar iets, ookal hebben ze pijn.
Sorry maar als het echt pijn doet, dan zou je dat wel moeten merken.
Is het aan zijn houding, de manier van lopen, zijn oren, zijn ogen, staart,...
Ik ken het paard niet en beoordeel vanaf de foto's, dat is het enige wat we kunnen doen...
Het paard lijkt hier plezier in te hebben, waarom het dan afnemen van hem ?
ponylies schreef:ik weet wel zeker dat je aan een paard kunt zien als hij echt veel pijn heeft geloof mij,
ken zat paarden die het laten merken als ze pijn hebben oren naar achteren niet vooruit willen
ponylies schreef:ik weet wel zeker dat je aan een paard kunt zien als hij echt veel pijn heeft geloof mij,
ken zat paarden die het laten merken als ze pijn hebben oren naar achteren niet vooruit willen
armanike schreef:Ik denk dat je het niet zo zwart wit mag zien?
Sommige paarden laten het wel zien, andere niet, dat is gewoon zo.
En dat kun je met allerlij voorbeelden beargumenteren. Maar ik heb van beide voldoende bewijzen gezien.
Net zoals mensen die zeggen, als een paard bokt dan moet je daar iets achter zoeken. Ja en nee.
Bij de ene wel bij de ndere niet?
Maar hoe dan ook, pijn of geen pijn. Ik zou hem nie meer berijden