mijn knappe haf restart in het Z1!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romany*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:52

tahnee1987 schreef:
Ik zie overigens dat jij kvth start.. Dus dat zijn haflingerwedstrijden... Die heb ik toen ook gereden. En daar is de jury rieel. Maar ik start gewoon landelijk tussen de paarden....

Dan zie je het deels goed. Ik start denk ik voor zeker 80% de reguliere wedstrijden en zo af en toe weleens een wedstrijd via de KVTH of de Aangespannen Haflinger. Als je goed leest, dan zie je dat ik dus ook tussen de paarden goed scoor en NIET alleen bij de haflingers. Ik heb zelf overigens altijd alleen maar leuk en positief commentaar gekregen/gehoord...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:53

Dat Van het KVTH weet ik niet zo goed (heb er nog maar 1 gereden), maar het is fijn om beide te starten! ik vind beiden even leuk, De haflinger wedstrijden zijn gezelliger.
Maar met de KNHS wedstrijden ligt het niveau (meestal) hoger, en zo compenseert dat weer een beetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 16:31

Romany* schreef:
tahnee1987 schreef:
Ik zie overigens dat jij kvth start.. Dus dat zijn haflingerwedstrijden... Die heb ik toen ook gereden. En daar is de jury rieel. Maar ik start gewoon landelijk tussen de paarden....

Dan zie je het deels goed. Ik start denk ik voor zeker 80% de reguliere wedstrijden en zo af en toe weleens een wedstrijd via de KVTH of de Aangespannen Haflinger. Als je goed leest, dan zie je dat ik dus ook tussen de paarden goed scoor en NIET alleen bij de haflingers. Ik heb zelf overigens altijd alleen maar leuk en positief commentaar gekregen/gehoord...

rustig maar, ik val je niet aan!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 16:39

das echt mijn droom om mijn haflinger ooit in de Z te klaseren!
echt respect, want ik weet hoe koppig die haffies kunnen zijn :D

Merry98

Re: mijn knappe haf restart in het Z1!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:35

wauwie! prachtig hoor :D

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 20:12

Wauw, het ziet er mooi uit!
Ik hoop ooit mijn knol zo te laten lopen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 09:31

Waar een wil is, is een weg! Als dat je droom is moet je er voor gaan!!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 22:58

tahnee1987 schreef:
Bij kvth wedstrijden word er echt soepeler gejurreerd. Beetje sinterklaas spel daar. Ik zei altijd, wil je punten dan moet je daar gaan starten. Ik had bijvoorbeeld in het Z1 mega veel fouten bij kvth, scheef achterwaarts, verkeerde galop, wissel springen tijdens contra, benen laten staan tijdens keertwending, uitgestrekte galop kreeg ik haarniet meer goed terug en dan nog hoge punten.... Volgens mij zelfs 210 ofzo! En dat gebeurde vaker daar! Zag ook combinaties die totaal niet aan de teugel liepen in de M en dan nog prijs en dikke winst hadden..... Dus ik bedoel maar!!

Er wordt zeker soepeler gejureerd bij haflingerwedstrijden. Ik heb tot en met z1 bij de paarden gestart en en af en toe bij de haflingerwedstrijden. Waar ik bij de paarden 1 winstpunt kreeg, waren dat bij de haflingers 2 punten. Ik heb er wel eens mail aan gewaagd om aan te geven dat er veel verschil in zit. Deze heb ik naar de aangespannen haflinger en knhs gestuurd.
Nu rijd ik in de z2 en heb alleen nog maar tussen de paarden gereden. Mazzel was heel lang uit de roulatie dus misschien is het nu allemaal wel anders...

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 23:00

tahnee1987 schreef:
Waar een wil is, is een weg! Als dat je droom is moet je er voor gaan!!

Zou bijna vergeten om te zeggen dat je een leuke haf hebt. Succes straks in het zzlicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 10:24

hihi dankjewel :D

Billyjb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:26

Respect!!! +:)+

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 10:34

ziet er super mooi uit, het is alleen een beetje raar dat je de naam van je paard verkeerd spelt.
het is: Je t'aime, niet J'taime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 11:04

Expres!
Heb namelijk ook een ai'm ipv I'm