DIVOZA krijgt van mij de koude douche!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ilse86

Re: DIVOZA krijgt van mij de koude douche!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:36

ach ja, ik heb ook wel iets aan te merken op de zadelpasservice van divoza en het feit dat ik ongeveer een jaar met een leenzadel heb moeten doen. ze hebben daar 1 goede zadelmaker. zij heeft me een goed zadel aangemeten. haar collega's hebben het voor haar verkloot.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:44

stef schreef:
MamboBeach schreef:
jij betaald centjes ergens voor en daar mag je dan toch ook wel iets voor verwachten?

En wat je kan verwachten wordt gelevert. Deken wordt vakkundig gerepareerd of je kan een een nieuwe uitzoeken met 10% korting....
Blijft nog steeds klote dat een deken in korte tijd stuk is, maar hier zal je het mee moeten doen.
Het lastige blijft dat TS aangeeft dat de deken zomaar uit het niets kapot is gegaan, en dat dat voor Divoza niet te bewijzen valt. Want wie zegt (buiten TS om) dat het paard niet ergens achter is blijven hangen? Of TS zelf terwijl ze met de deken liep? Of dat het paard van TS toch een beetje te ruig gespeeld heeft? Etc,.....

Als het deken zo snel stuk gaat wordt niet geleverd wat ik verwacht hoor. Dat ze het dan willen repareren, prima! 10 procent korting, daar lach ik om, wat is dat nu? Verdienen ze nog dubbel en dwars op je. En dat bedoel ik nu juist, mensen moeten zich niet zo makkelijk af laten schepen. Als ze niet willen repareren, dan wil ik een nieuwe. Zolang ik recht heb op die 6 maanden garantie is het toch logisch dat ze een oplossing zoeken of hebben? En dat is geen deken met 10 procent korting verkopen. Zo willen ze je beetnemen.

KimvWijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:47

Balen van je deken, en van de slechte service

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:53

stef schreef:
MamboBeach schreef:
Dat jullie je zo makkelijk laten piepelen. Het is ook algemeen bekend dat maar heel weinig mensen weten dat je op ieder product 6 maanden garantie hebt.

Heeft niks met "je laten piepelen" te maken.
Divoza verkoopt onder bepaalde voorwaarden, en Divoza houdt zich in het geval van TS aan die voorwaarden.
Dat er dan mensen zijn die altijd en eeuwig het onderste uit de kan willen hebben (terecht of onterecht) en daar ook nog mee weg komen.,.... tja... Zegt meer over die mensen dan over de firma denk ik.

Nogmaals: Deken is kapot, tja, das klote. Maar divoza houdt zich nog steeds aan hun eigen voorwaarden, dus mijn inziens kan je geen flikker

Oke, maar wat als de voorwaardens van Divoza in strijd zijn met de wet?
Je wilt niet weten hoeveel onzin er staan in voorwaardens van bedrijven.
De wet staat er nog altijd boven....

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:03

jes_sira, dat is ook juist wat ik bedoel. :j Ze zullen het altijd proberen, dat zie je maar met die 10 procent korting op dat een ander deken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:07

MamboBeach schreef:
Als het deken zo snel stuk gaat wordt niet geleverd wat ik verwacht hoor. Dat ze het dan willen repareren, prima! 10 procent korting, daar lach ik om, wat is dat nu? Verdienen ze nog dubbel en dwars op je. En dat bedoel ik nu juist, mensen moeten zich niet zo makkelijk af laten schepen. Als ze niet willen repareren, dan wil ik een nieuwe. Zolang ik recht heb op die 6 maanden garantie is het toch logisch dat ze een oplossing zoeken of hebben? En dat is geen deken met 10 procent korting verkopen. Zo willen ze je beetnemen.

1e vette stuk: Maar hoe is die deken stuk gegaan? Wij waren er niet bij, TS ook niet, en de medewerkers van divoza ook niet.
2e vette stuk: Ze willen wél repareren, maar TS wil dat niet omdat ze geen alternatief heeft. TS verwacht dus dat iedereen inene voor haar gaat rennen, omdat ze er zelf geen rekening mee gehouden heeft "wat als deze kapot gaat".

Citaat:
ze wouden hem wel maken maar heb ik wat aan want kan de deken niet missen

Citaat:
had ik een andere deken had ik hem wel laten repareren maar heb geen andere deken en ze is geschoren dus reed snel op en neer
thuis stond ze met fleecedeken op

dus tja....

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:09

mambobeach, jouw kapotte koelkast voorbeeld word gerepareerd als die kapot is en daar ga je mee akkoord maar een deken die kapot is en gerepareerd word ga je niet mee akkoord??

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:11

Enige wat ik te zeggen heb stef is, 6 maanden garantie en daarmee punt uit. :)

Dus tja...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:12

nils schreef:
mambobeach, jouw kapotte koelkast voorbeeld word gerepareerd als die kapot is en daar ga je mee akkoord maar een deken die kapot is en gerepareerd word ga je niet mee akkoord??

Ieder bedrijf heeft zo zijn voorwaarden, wat al eerder is aangegeven, is niet altijd zoals het hoort. Maargoed, koelkast of deken, het moet of gerepareerd worden, zo niet, dan wil ik een nieuwe!

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:13

MamboBeach schreef:
Enige wat ik te zeggen heb stef is, 6 maanden garantie en daarmee punt uit. :)

Dus tja...

mambobeach, ze zoeken toch naar een oplossing!?

en dat is ook garantie, mocht de deken na het repareren weer kapot gaan en ze willen er dan niks aan doen dan begrijp ik dat je je niet in je recht voelt staan...

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:14

MamboBeach schreef:
nils schreef:

Ieder bedrijf heeft zo zijn voorwaarden, wat al eerder is aangegeven, is niet altijd zoals het hoort. Maargoed, koelkast of deken, het moet of gerepareerd worden, zo niet, dan wil ik een nieuwe!

er van uit gaande dat de voorwaarden kloppen, ik zie ik het probleem niet...

de deken kan toch gerepareerd worden!?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:15

Ja, ik weet nu niet wat jij bedoelt hoor...

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:17

nou kort gezegd, ik zie het probleem niet er wordt naar een oplossing gezocht...

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:19

laatst had ik daar laarzen van 80,00 gekocht, eenmaal binnen, zat er een gat in de doos, en een van de laarzen was al helemaal afgedragen. opgebeld en toen moesten we foto's sturen, en mochten het paar houden en kregen een nieuw paar.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door dominiquesr op 17-01-11 15:21, in het totaal 2 keer bewerkt

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:19

Ik heb toen de binnenknt van mijn paar weken oude rhino dwken gescheurt was een mail met foto's gestuurd naar ooteman. Kreeg super snel een nieuwe deken en de kapotte heb ik terug gestuurd. Ik zou het er niet bij laten TS je mag redelijker wijs verwachten van zo'n deken dat hij lang mee gaat. Ik zou een klachtenbrief sturen en eisen dat je een (tijdelijke) deken krijgt zodat de huidige gerepareerd kan worden of dat je een nieuwe deken krijgt.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:20

wel sociaal dat je laarzen koopt en dat je een paard mag houden en vervolgens nog een paard krijgt! :Y) :+

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:21

nils schreef:
wel sociaal dat je laarzen koopt en dat je een paard mag houden en vervolgens nog een paard krijgt! :Y) :+

_O- _O- _O- haha ik had het al veranderd
Laatst bijgewerkt door dominiquesr op 17-01-11 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Nils

dominiquesr schreef:
nils schreef:

_O- _O- _O- haha ik had het al veranderd hahaa

en het staat er nog niet goed :D

dominiquesr

nu wel toch?

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:22

ja nu wel ;)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:24

jeetje wat belachelijk!!
en wat als je IR belt, of heb je dat al gedaan?
Iig, ik hoop dat het toch nog goed komt op een een of andere manier.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:26

Ik zou gewoon even een net!!! mailtje sturen aan IR en daarin je situatie uitleggen. Ook netjes uitleggen dat je terug bent geweest naar divoza en wat hun reactie was. Dan vraag je gewoon of ze hier ervaring mee hebben en of er iets aan te doen is.

Netjes blijven en het probleem bij de ander neerleggen. in het kader van "help me! ik weet het niet meer"
Zo heb ik al heel wat hulp gekregen en zijn ze me in dingen tegemoetgekomen die ik niet had verwacht. Bij allerlei bedrijven. ook bij divoza toevallig.

Als je kwaad gaat worden zeggen ze bekijk het toch en doen ze niks voor je

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:32

MamboBeach schreef:

Het bedrijf wíl ook repareren, dus wat is je punt nou?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:35

__Esther__ schreef:
Ik heb toen de binnenknt van mijn paar weken oude rhino dwken gescheurt was een mail met foto's gestuurd naar ooteman. Kreeg super snel een nieuwe deken en de kapotte heb ik terug gestuurd. Ik zou het er niet bij laten TS je mag redelijker wijs verwachten van zo'n deken dat hij lang mee gaat. Ik zou een klachtenbrief sturen en eisen dat je een (tijdelijke) deken krijgt zodat de huidige gerepareerd kan worden of dat je een nieuwe deken krijgt.

WHAHAHAHA een tijdelijke deken? Laat me niet lachen. Je kunt toch niet van een winkel verwachten dat ze van alle soorten dekens die ze hebben er minimaal 2 in alle maten hebben liggen 'voor als er een kapot gaat van een klant'.

Ik vind dat je als winkel van een paardeneigenaar mag verwachten dat ze een reserve deken hebben. Wat nou als de TS het paard met een aan flarden gescheurde deken had gevonden, dan had ze er toch ook een andere deken op moeten leggen? Als je paard dekens draagt, bereid je dan ook voor op het feit dat er iets kapot kan gaan.

En ja, de TS heeft 6 maanden garantie. Die garantie is (net als op heel veel producten) dat het gerepareerd wordt. En waarschijnlijk zal het een 2de keer ook nog wel gerepareerd worden. En dan nog mag de TS in haar handjes knijpen. De kans dat een deken 'zomaar' scheurt is vrij klein, de kans dat het paard is blijven hangen of wild gespeeld heeft (lees: andere paarden eraan getrokken hebben) is veel grotere. Dan is het nog netjes dat ze aanbieden om hem te maken. Dat hij daarvoor schoon moet izjn lijkt me best logisch.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 15:35

stef schreef:
MamboBeach schreef:

Het bedrijf wíl ook repareren, dus wat is je punt nou?

dat bedoel ik dus ook!