Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stef schreef:MamboBeach schreef:jij betaald centjes ergens voor en daar mag je dan toch ook wel iets voor verwachten?
En wat je kan verwachten wordt gelevert. Deken wordt vakkundig gerepareerd of je kan een een nieuwe uitzoeken met 10% korting....
Blijft nog steeds klote dat een deken in korte tijd stuk is, maar hier zal je het mee moeten doen.
Het lastige blijft dat TS aangeeft dat de deken zomaar uit het niets kapot is gegaan, en dat dat voor Divoza niet te bewijzen valt. Want wie zegt (buiten TS om) dat het paard niet ergens achter is blijven hangen? Of TS zelf terwijl ze met de deken liep? Of dat het paard van TS toch een beetje te ruig gespeeld heeft? Etc,.....
stef schreef:MamboBeach schreef:Dat jullie je zo makkelijk laten piepelen. Het is ook algemeen bekend dat maar heel weinig mensen weten dat je op ieder product 6 maanden garantie hebt.
Heeft niks met "je laten piepelen" te maken.
Divoza verkoopt onder bepaalde voorwaarden, en Divoza houdt zich in het geval van TS aan die voorwaarden.
Dat er dan mensen zijn die altijd en eeuwig het onderste uit de kan willen hebben (terecht of onterecht) en daar ook nog mee weg komen.,.... tja... Zegt meer over die mensen dan over de firma denk ik.
Nogmaals: Deken is kapot, tja, das klote. Maar divoza houdt zich nog steeds aan hun eigen voorwaarden, dus mijn inziens kan je geen flikker
Ze zullen het altijd proberen, dat zie je maar met die 10 procent korting op dat een ander deken. MamboBeach schreef:Als het deken zo snel stuk gaat wordt niet geleverd wat ik verwacht hoor. Dat ze het dan willen repareren, prima! 10 procent korting, daar lach ik om, wat is dat nu? Verdienen ze nog dubbel en dwars op je. En dat bedoel ik nu juist, mensen moeten zich niet zo makkelijk af laten schepen. Als ze niet willen repareren, dan wil ik een nieuwe. Zolang ik recht heb op die 6 maanden garantie is het toch logisch dat ze een oplossing zoeken of hebben? En dat is geen deken met 10 procent korting verkopen. Zo willen ze je beetnemen.
Citaat:ze wouden hem wel maken maar heb ik wat aan want kan de deken niet missen
Citaat:had ik een andere deken had ik hem wel laten repareren maar heb geen andere deken en ze is geschoren dus reed snel op en neer
thuis stond ze met fleecedeken op
nils schreef:mambobeach, jouw kapotte koelkast voorbeeld word gerepareerd als die kapot is en daar ga je mee akkoord maar een deken die kapot is en gerepareerd word ga je niet mee akkoord??
MamboBeach schreef:Enige wat ik te zeggen heb stef is, 6 maanden garantie en daarmee punt uit.
Dus tja...
MamboBeach schreef:nils schreef:mambobeach, jouw kapotte koelkast voorbeeld word gerepareerd als die kapot is en daar ga je mee akkoord maar een deken die kapot is en gerepareerd word ga je niet mee akkoord??
Ieder bedrijf heeft zo zijn voorwaarden, wat al eerder is aangegeven, is niet altijd zoals het hoort. Maargoed, koelkast of deken, het moet of gerepareerd worden, zo niet, dan wil ik een nieuwe!
__Esther__ schreef:Ik heb toen de binnenknt van mijn paar weken oude rhino dwken gescheurt was een mail met foto's gestuurd naar ooteman. Kreeg super snel een nieuwe deken en de kapotte heb ik terug gestuurd. Ik zou het er niet bij laten TS je mag redelijker wijs verwachten van zo'n deken dat hij lang mee gaat. Ik zou een klachtenbrief sturen en eisen dat je een (tijdelijke) deken krijgt zodat de huidige gerepareerd kan worden of dat je een nieuwe deken krijgt.
stef schreef:MamboBeach schreef:Ieder bedrijf heeft zo zijn voorwaarden, wat al eerder is aangegeven, is niet altijd zoals het hoort. Maargoed, koelkast of deken, het moet of gerepareerd worden, zo niet, dan wil ik een nieuwe!
Het bedrijf wíl ook repareren, dus wat is je punt nou?