Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SofieHavan schreef:Voor een handelaar is het niet anders, maar bij een handelaar kan je er vaak (niet altijd) van uit gaan dat die 'winst' voor het welzijn van het paard zet. Terwijl een particulier toch vaker anders redeneert en het beste wil voor zijn/haar paard.
In dit geval gaat het over een particulier die ook het beste wil voor haar dier, er zit dus geen winst-idee ofzo achter waardoor het snel moet gaan. Dus kan je er sneller van uit gaan dat er wél degelijk nagedacht is over deze keuze en dat die beslissing genomen is in functie van het welzijn van het dier
Bellissima_ schreef:Ik ga mijn plain's ook inrijden op zn 2e. Zorgen dat het stuur, de rem en gas erop zit. Die plains zijn zulke hete bonken, als ze nog meer uitgroeien worden ze óók verrekkes sterk en dan willen ze je best eraf bokken/steigeren. Ik heb er 2 ingereden, eentje op zn 4e en de andere toen hij bijna 3 was. Zelfde afstammeling en die tweede ging toch met veeel meer gemak.. Ligt natuurlijk ook aan het paard zelf, maar ik geloof niet in toeval. De TS rijdt het paard niet door maar zorgt dat de basis van de basis erin zit, wanneer hij/haar oud zat doorrijden..
maar dit is mn 1e haha !
CalvinenGino schreef:wat zeuren sommige mensen toch.. Het meisje laat haar mooie hackney zien..
Niet jullie advies.. of dom gepraat of ze wel of niet doet inrijden..
Dat is haar eigen keuze.. De mensen gaan toch ook niet zeuren als een paard met 6 ingereden wordt, van boh wat laat!
@ ts.. leuk paardje..! ziet er braaf uit..
Nog wedstrijd amibities?
CalvinenGino schreef:wat zeuren sommige mensen toch.. Het meisje laat haar mooie hackney zien..
Niet jullie advies.. of dom gepraat of ze wel of niet doet inrijden..
Dat is haar eigen keuze.. De mensen gaan toch ook niet zeuren als een paard met 6 ingereden wordt, van boh wat laat!
@ ts.. leuk paardje..! ziet er braaf uit..
Nog wedstrijd amibities?
, ik hoop dat het wat zal lukken. Mijn bedoeling was om mijn paard te zien, maar dat heeft enorm veel negativiteit opgeroepe, zo zonde .. bedankt iniedergeval voor je leuke reactie !