Geweldig leuk stel.
Wat knap dat ze zo ver zijn gekomen!
Die naam is ook erg gaaf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vertel? Ben benieuwd! tootje71 schreef:Ben helemaal weg van ww, geweldig dier !
Al die foto's doen mij aaan heeeel lang gelden denken ik was in de jaren '84 tot +/- 87 ook zeer fanatiek met het keuringen rijden met onze welsh a merrie zelfs in aken gereden en gewonnen ..
Heerlijk om deze foto's te zien jammer dat we in de jaren 80 nog niet zo ver met de fotografie waren ik heb er helaas weinig foto's van....
Jammer dat ze er nu te groot voor is. regtur schreef:tootje71 schreef:Ben helemaal weg van ww, geweldig dier !
Al die foto's doen mij aaan heeeel lang gelden denken ik was in de jaren '84 tot +/- 87 ook zeer fanatiek met het keuringen rijden met onze welsh a merrie zelfs in aken gereden en gewonnen ..
Heerlijk om deze foto's te zien jammer dat we in de jaren 80 nog niet zo ver met de fotografie waren ik heb er helaas weinig foto's van....
Welke merrie was dat?
xTesske schreef:Eindelijk kom ik eens een cremello tegen!
Ik krijg binnekort ook me ponytje ook een cremello.
Ik vind ze zo mooi, en jou pony is ook egt super leuk!
regtur schreef:tootje71@ wij hebben jarenlang Fuchsia Clawdia gehad. Uit haar hebben we een stuk of 8 veulens gefokt. 1 zoon is er in de sport terecht gekomen en die was binnen een half jaar M dressuur. Welke afstamming had jouw merrie?
Tesske@ cremello en perlino zijn verschillend, maar uiterlijk zie je niet eens zoveel verschil. In de nafok zie je het wel in dekleurvererving. Willie Wortel geeft bijna 80% valkjes, de rest palomino en een enkele smoky.
Wat heeft jouw pony voor afstamming?
tootje71 schreef:uhm ik denk dat die vraag voor mij was .. ik ga even in de plakboeken zoeken want ik weet zo niet meer uit mijn hoofd. ik pb dan wel even regtur....