In een uur tijd alles verloren, mijn 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ano0uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:45

Wat een verhaal..
Sterkte met de acceptatie er van, lastig zeg.
Het is wel belangrijk om te weten dat je er alles aan hebt gedaan en dit niet had kunnen voorkomen..
Sterkte!!

Jaan81

Re: In een uur tijd alles verloren, mijn 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:55

Ik kan me jouw topic van toen nog herinneren.Ik was er toen al zó door aangegrepen en nu eigenlijk nog meer...
Ik hoop dat je de kracht kan vinden om je leven weer op te pakken en dat je weer kan gaan genieten van paarden, van Beau en het weidemaatje. :(:) Heel veel sterkte en succes daarmee!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:43

Woorden schieten te kort,

Je hebt het heel mooi geschreven, tranen rollen over me wangen, ik wil je sterkte wensen met dit grote verlies en je de kracht wensen om in de toekomst met je nu weidemaatje aan de slag te gaan.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:18

Ben even stil van je verhaal....
Ik tik een berichtje en ik wis het bericht weer...zo'n tig keer achter elkaar....ben er echt stil van.

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:36

Wat vreselijk wat jij heb moeten meemaken! Ik kan het me niet voorstellen hoe veel pijn en verdriet dit verlies van je prachtige paard je heeft gedaan. Neem de tijd om het een plekje te geven. Hoe lang je daar ook voor nodig hebt. Ik wens je enorm veel sterkte toe en ik hoop oprecht dat 2011 heel fijn jaar wordt voor je na al deze ellende! Nogmaals sterkte.

KN2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:50

Hier nog 1 die zich het verhaal nog maar al te goed kan herinneren.
Ik hoop echt voor je dat 2011 jouw jaar wordt en dat het je helpt door nu te schrijven.
Wat jij hebt meegemaakt is echt gewoon het ergste wat een paardeneigenaar kan overkomen.
Toch hoop ik voor je dat er op een dag een paardje komt die je weer net zo gelikkig gaat maken als Winnie.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 00:02

Bah, wat een nachtmerrie.
Ik heb met tranen in mijn ogen en ingehouden adem je verhaal zitten lezen.
Heel veel sterkte kan ik alleen maar uitbrengen :(:)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:40

Vreselijk, wat een ondenkbare situatie. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook al weet ik dat het nergens op slaat. Wat sterkte, als je liefde is verloren..

veel liefs

ladyharma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:41

Wat erg!!! ;( ;( ;( ;(
ik zit hier bijna te huilen.. ;(

echt heeel veel sterkt!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:00

Ik ben er helemaal stil, heb hier echt geen woorden voor ...

Ik herken me ook heel erg in wat je hebt geschreven, die ontredderdheid, en het volledig ongecompliceert willen, wat paarden betreft. En dan kom je toch in de situatie dat het moeilijk is.

veel sterkte, echt waar. En dat je terug plezier kunt vinden in wat je doet, in paarden, je jezelf weer wat terug kan vinden. Die dingen nemen tijd, het geeft niet hoe lang, dat is irrelevant.
sterkte

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:19

ook ik herrinner mij je topic van toen, ook de foto's die er toen bijstonden. de tranen rolden toen over mijn wangen en nu gewoon weer! wat een nachtmerrie.....heel veel sterkte!

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:25

oh wat een afschuwelijk verhaal...... |( |(
verschrikkelijk... heb er verder even geen woorden voor.
:(:)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:33

De vorige keer dat je dit verhaal plaatste was ik al erg onder de indruk, nu nog meer... pfff wat naar allemaal...
Ik hoop dat je in de toekomst de energie op kunt en wil brnegen om weer met paarden aan de slag te gaan. Het heeft tijd nodig. heel veel sterkte met je verlies...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 20:49

Jeetje.............
Hoe erg moet jij je hebben gevoeld en voelen... |(
Verschrikkelijk hoe jouw meid aan haar einde heeft moeten komen Y;(
Heel erg veel sterkte gewenst :(:)
Wat een verschrikkelijk jaar moet dit zijn geweest voor jou.....
Hopelijk wat meer voorspoed voor jou en je paarden in 2011.
En je weidemaatjes,die tijd komt echt wel weer.
Zorg maar eerst dat je jezelf weer goed voelt :(:)
Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:04

Ik heb er een dag over na moeten denken, hoe ik op je topic zou moeten reageren en ik weet het nog steeds niet.
Ik heb het gelezen met tranen in mijn ogen en een steen in mijn maag.
Herkenning van hoe je je voelt ook al heb ik bewust kunnen kiezen en jij niet.

Voor mij is het nu een jaar en bijna 2 maanden geleden (dat klinkt lang maar voelt heel kort) en ik kan je eigenlijk niet zeggen dat ik het meer geaccepteerd heb of mij er echt bij neer kan leggen.
Erover praten of foto's/filmpjes bekijken kan ik nog steeds niet (tenzij ik het me kan veroorloven om een dag in tranen te zitten en dagen deprie te zijn erna).

Dus of je er ooit overheen zal komen kan ik je niet zeggen. Ik denk dat je leert leven met dat gat dat in je hart zit. Na een tijd zal je aan haar terugdenken zonder die gruwelijke laatste beelden voor je te zien. Dan zijn het de mooie en fijne herinneringen die je voor je ziet. Dan praat je vol trots over bijzondere dingen die jullie samen beleefd hebben.
Maar nu is dat gat nog een pijnlijk grote wond. Die moet eerst helen en dat heeft tijd nodig.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen. En je merrie was echt een prachtdier.

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:28

Ik denk dat niemand woorden kan vinden voor zo'n verhaal.. echt vreselijk wat jij hebt meegemaakt. De tranen stromen over mn wangen.
Het was echt een pracht van een merrie.. heel veel sterkte nog :(:)

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 21:32

Jeetje, wat een verhaal.. wil je echt heel veel sterkte wensen want dit is wel een van de ergste dingen die je als paardeneigenaar kunt overkomen. :(:)
Ik hoop dat je met de tijd toch weer van de paarden kunt genieten, sterkte!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:02

Wat een heftig verhaal, maar wat heb je het mooi verwoord.
Heel veel sterkte :(:)

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:04

Woow wat een heftig verhalen, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen te lezen.
Heel veel sterkte :(:)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:15

OMG, wat verschrikkelijk.
Ik weet precies hoe je je voelde en voelt.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, al was het bij mijn merrie het voorbeen.
Zag er vreselijk uit en ze heeft de hele nacht op 3 benen gestaan.
Sterkte en hoop dat je maatjes kan worden met Beau.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:21

Wat een mooi topic heb je gemaakt. Kan het me van destijds nog wel herinneren.

Respect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:28

BailyKarlos schreef:
Ik heb er een dag over na moeten denken, hoe ik op je topic zou moeten reageren en ik weet het nog steeds niet.
Ik heb het gelezen met tranen in mijn ogen en een steen in mijn maag.
Herkenning van hoe je je voelt ook al heb ik bewust kunnen kiezen en jij niet.

Voor mij is het nu een jaar en bijna 2 maanden geleden (dat klinkt lang maar voelt heel kort) en ik kan je eigenlijk niet zeggen dat ik het meer geaccepteerd heb of mij er echt bij neer kan leggen.
Erover praten of foto's/filmpjes bekijken kan ik nog steeds niet (tenzij ik het me kan veroorloven om een dag in tranen te zitten en dagen deprie te zijn erna).

Dus of je er ooit overheen zal komen kan ik je niet zeggen. Ik denk dat je leert leven met dat gat dat in je hart zit. Na een tijd zal je aan haar terugdenken zonder die gruwelijke laatste beelden voor je te zien. Dan zijn het de mooie en fijne herinneringen die je voor je ziet. Dan praat je vol trots over bijzondere dingen die jullie samen beleefd hebben.
Maar nu is dat gat nog een pijnlijk grote wond. Die moet eerst helen en dat heeft tijd nodig.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen. En je merrie was echt een prachtdier.

Heel mooi verwoord!
Ik heb precies hetzelfde,bij mij is het ook nog steeds alsof er een deel uit je hart is.
Foto´s kijken kan ik niet meer normaal ook mijn EJL ITP en mijn profielverhaal (waar ik nog mee bezig ben) heb ik met heel veel tranen geschreven.
Ik ben er nog niet overheen (het is anderhalf jaar geleden gebeurd) en ik denk dat dit ook nooit zou komen,
maar hij heeft een plekje,nouja een plek, in mijn hart waar hij voor altijd zal blijven. TS,je hebt je paard zo goed mogelijk verzorgd,als je dat maar onthoud,ze hebben een hele fijne tijd gehad en jullie hebben alles voor je paard gedaan. Ook deze gedachte heeft bij mij geholpen om het grote gemis een plek te geven,want ik voelde me vaak alsof ik mijn paarden te kort was geschoten en niet goed genoeg voor ze had gezorgd.
Weet dat je goed voor je paard hebt gezorgd en hier altijd met je verhaal terecht kan.
Heel erg veel sterkte! :(:)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 00:43

Ik snap heel goed dat je nog niet van andere paarden kunt genieten, ik kan je ook niet zeggen of je dat ooit weer 100% gaat doen. Het lijkt me vreselijk, einde van de wereld, om mijn merrie te verliezen.

Vervangen kun je haar niet, en wil je ook niet. Hou haar voor altijd in je hart, je mag rouwen. Zo lang als jij nodig hebt. Ik heb het met mijn hart in mijn keel gelezen, tranen bijna in mijn ogen. Ik wens je ontzettend veel sterkte, en ik hoop dat jij ooit je rust terug zult krijgen. Je had een prachtige merrie, sterkte.

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 10:21

met tranen in me ogen je verhaal gelezen, heel veel sterkte komende tijd!

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 11:36

Ik had niet verwacht dat ten midden van alle jaaroverzichten die van mij toch nog zo veel reacties zou opleveren...
Nogmaals ontzettend bedankt voor alle steunbetuigingen en lieve berichtjes. Ik kan jullie vertellen dat het zeer prettig is om te lezen dat ik niet gewoon gek aan het worden ben maar dat dit onvoorstelbaar langdurige proces er blijkbaar bij hoort..

Liefs, {:)