ja ze lijken alle 3 wel zo lekker pluizig, wollig en lief zo...maar geloof me maar dat er ook behoorlijk wat karakter in die kleine lijfjes zit (ehm...en dat geldt trouwens niet alleen voor de pony's
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

Salsa schreef:Jij en ik samen, dat onbezorgde gevoel te paard zou ik zelf ook heel graag terug hebbenWat een HEERLIJKE foto´s. Geweldige meiden of geweldige ponytjes *wil ook weer zo lekker jong en onbezorgt zijn met een leuke pony onder de kont*

Knert schreef:hehehe...denk niet dat je dat redt met pakketpost tot 10 kilo, zelfs niet als ik z'n wintervacht zou afscherenyou've made my day...kan die kleine witte op de post naar hier?
dat maakt je zeker een trotse mama?
. Ben altijd trots op onze kroost, maar dit is toch extra speciaal voor me omdat de paarden natuurlijk ook mijn passie zijn
Genieten doen we zeker van die kleine combi's. Ik vind zelf met de paarden bezig zijn ontzettend leuk, maar vind dit stiekem nog leuker

orienta schreef:![]()
Als ik een kind heb dan koop ik meteen ook een shet en hij/zij gaat erop of ze/hij nou wil of niet![]()
, volgens mijn man heb ik het ook zo gedaan...waar ik het uiteraard helemaal niet mee eens ben!!Auks schreef:ik rij altijd met mijn dochter samen, dat is ook leuk.
Maar ik denk dat mijn dochter het helemaal superleuk zou vinden om zo eens met andere meisjes te rijden.
Leuke foto's hoor!
)