A fairy day

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:44

wow wat gaaf! haha bij ons op de manege zouden ze gek worden als ze dit zagen veeels te gevaarlijk; geen cap, allemaal voltige truukjes op een galopperend paard in het bos langs de bomen met risico dat je ergens in blijft hangen..aan de ene kant vind ik het een beetje onverantwoordelijk/gevaarlijk als ik dit allemaal zie. maar wel leuk verkleed en natuurlijk erg knap voor als je nog zo kort rijdt! wel respect voor!

louckie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:18

Aladinnetje schreef:
wow wat gaaf! haha bij ons op de manege zouden ze gek worden als ze dit zagen veeels te gevaarlijk; geen cap, allemaal voltige truukjes op een galopperend paard in het bos langs de bomen met risico dat je ergens in blijft hangen..aan de ene kant vind ik het een beetje onverantwoordelijk/gevaarlijk als ik dit allemaal zie. maar wel leuk verkleed en natuurlijk erg knap voor als je nog zo kort rijdt! wel respect voor!

tja, dat geen cap, blijf het een kwestie vinden zoals een fietshelm.
Een verre vriendin is met bodyprotector, keibraaf en vertrouwd paardje, cap,... gevallen, beetje pech gehad, en nu verlamd aan haar benen :s maar ze had wel de hele rimram aan, was in een piste...

dus kwestie van geluk of ongeluk denk ik. met cap ben je nog niet imuun voor ongevallen. de vriend van een vriendin doet shows, en valt express al jaren van zijn paard in volle galop, zonder cap, nog geen probleem. Bij voltige vind ik veel gevaarlijker, ik bleef ermee hangen, kon een riempje niet pakken...

over die bomen, dat lijkt alsof ik zo tussen die takken rijd ;)
maar ik rij op weggetjes waar je met gemak met drie boerenpaarden naast een kan galoperen zonder nog maar in de buurt te komen van takken ;)
aangezien de fotograaf wel tussen de takken ernaast stond, wil het nog eens lijken alsof we daar zelf ook in zitten :p
het is een enorm open bos, zelfs tussen de 'dichtere takken' nog massa's veel plaats :D foto's zijn bedrieglijk soms.

die voltige oogt ook vaker gevaarlijker dan het is (da's ook beetje bedoeling bij oa shows en zo :p), en zolang je weet wat je doet is geen probleem ;)

maar toch bedankt voor de reactie ;)

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:51

Wooow! Die band tussen jou en dat paard is echt enorm! Echt, daar moet je echt een goede band voor hebben. Dat je zo door het bos gaat met je paard en dat hij jou ook zo vertrouwd. Mag je echt trots op zijn!
Vind het er echt mooi uit zien!

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 23:13

dikke respect voor jou en je paard,
echt prachtig <3

Anoniem

Re: A fairy day

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:11

Wáuw! <3

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:32

Wauw... ik heb grote bewondering en respect voor je!
Niet alleen jouw capaciteiten, maar ook de samenwerking tussen jou en je paard, geweldig!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:17

ben het totaal met Jura eens!!

LisetBelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 19:18

heel erg leuk!
echt ontzettend gaaf
ga zo door :D:D

esther_lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:26

woww super knap zeg jeetje
die filmpjes zijn echt leuk

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:44

Nice :D
Zeker die laatste :D

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:30

leuk paard en echt knap dat hij je dit allemaal accepteert,
maar ik snap niet dat je dit in je hoofd haalt,
je hebt echt dingen die lev-ens-ge-vaar-lijk zijn, en dan vind ik je echt knettergek :P
voor de rest heb je idd een goede band met je paard, daar prijs ik je om, maar toch vind ik wat je doet beetje raar, en gevaarlijk ;)

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:47

Waarom zou dit gevaarlijk zijn?
Je ziet dat ze wel weet waar ze mee bezig is hoor ;)
Laatst bijgewerkt door Eknowledge op 12-11-10 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:51

Schitterend :~

EllenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:00

Wow! Heel gaaf...

miekymouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:12

erg gaaf allemaal...alleen dat laatste filmpje,,,daar gaat hij gewoon bijna op je haar staan....best gevaarlijk.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:28

supper knap!!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:29

Wauuuw zeg! Echt heel coool en super knap!

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:35

ja daarom, ze kan er zo afvallen of paard gaat er vandoor en jij hangt er aan, en dta noem jij niet gevaarlijk ?

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:53

Dit zijn mensen die wel iets kennen van voltige hoor ;)
Niet gewoon iemand die even door het bos aan haar paard gaat hangen :)
Ze weet heus wel wat ze doet hoor ;)
En met paarden werken is altijd gevaarlijk, je kan keurig met cap en veiligheidsvest mooi in de bak blijven rijden, als het fout gaat en je hebt geen geluk, kan het ook gevaarlijk zijn :)

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:59

ja dat wel, maar als het risico al groot is moet je het niet gaan vergroten zegmaar.
ik vind het heus wel knap wat ze allemala kan doen, maar toch, het blijft gevaarlijk ;)

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:07

Hoewel ik een beetje geschrokken ben van je onverantwoordelijke 'ik-cross-door-het-bos-terwijl-ik-ondersteboven-hang-acties', vind ik het wel heel gaaf om te zien. Wat een geweldige band moeten jullie hebben.

Isistri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:24

WOW!

Ik heb hier echt maar 1 woord voor : echt GEWELDIG!
Prachtig, heb echt genoten van de foto's en de filmpjes. Je hebt een hele diepe band met je paard, het is gewoon inspirerend!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 12:32

Wauuuww.*mond staat open*
Vind het super gaaf wat je allemaal kan,
maar persoonlijk vind ik zoiets niet erg goed voor de paardenrug.
Jullie passen wel geweldig bij elkaar.
Veel plezier vedeer nog samen!

xcynth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:03

Hier heb ik echt heel veel respect voor!
Wat een vertrouwen! Super hoor!

moes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:49

BrittOllie schreef:
ja daarom, ze kan er zo afvallen of paard gaat er vandoor en jij hangt er aan, en dta noem jij niet gevaarlijk ?

Dat kan ook gebeuren bij andere takken van paardensport... Ik neem aan dat ze echt wel weet wat ze moet doen als er iets gebeurd want ze zal al vast wel eens gevallen zijn met dit soort stunts! Bovendien is iedereen verantwoordelijk voor zijn eiegen veiligheid, dus waarom blijft iedereen toch altijd zo zeuren over die cap en kleding??!! Ik vind wel dat je als ruiter verantwoordelijk bent voor de veiligheid van je paard, maar die kan je helaas bij geen enkele takt van paardensport waarborgen, dan moeten we ze lekker in de wei laten lopen... Ik vind alleen de foto's van het springen over de "gracht" in het bos er wel link uit zien... Kon jij zien hoe je paard ging landen aan de overkant?

Verder vind ik het echt supermooi om te zien het vertrouwen straalt er ook vanaf... Misschien zou je toch eens wat moeten gaan doen in de reguliere paarden sport, met zo'n balans en iets in zo'n korte tijd aanleren! ;)