Uiteraard is de show nu anders, heb hier een hele dvd liggen van
alle dingen die ik boeiend vond.. hihi!
Ik was verliefd op dat vosje!
En een paar fotootjes die ik heb geschoten:

Clown.. die met een doek zijn paard zn oren ging poetsen (ene oor in andere uit) supergrappig

Een veel te lange man op een Friesje, ze deden wat spaanse dressuur, spaanse stap enz.

dit was echt cute, paard ging mensen links rechts links groeten en hij liet hem daarna buigen

Met de rest van zijn team (leken mij connemara pony's overigens!)

Zo, nu kunnen jullie alvast in de Apassionata stemming komen!
Toch vond ik de kwaliteiten van de dressuur wel tegen vallen, denk dat het voor leken en pennymeisjes
veel imposanter is om te zien dan voor mensen die overal op letten.
Ja.. vond het lastig te zien
Aangezien Connemara's voor het stamboek ook die kleuren hebben.. + qua bouw lijken ze er best op! Maar het maakt niet uit natuurlijk, want het is erg leuk om een keer mee te maken.
. En zekers is het leuk om dit een keer mee te maken! Ik ben apassionata verslaafd...
!

Juist ook wel weer interessant om te zien hoe ze dat oplossen. Het was wel een heel gehannes, die man met die zes paarden die op de achterste twee stond. Toen het laatste tweespan ervoor kwam ging het een beetje mis. Leidsels in de war en één van die paarden leek in paniek. Ik ben benieuwd hoe anderen dit gistermiddag ervaren hebben. Maar uiteindelijk sprong hij wel “even” met dat 6-span over brandende hindernissen (staand op twee paarden)!
Misschien kijk ik te technisch maar ik vind ontspanning en afwerking erg belangrijk en dit zag ik niet bij de ruiters. Er gingen nog al wat dingen fout, de paarden werden vrijwel allemaal op S&T gereden wat ik geen probleem vind zolang er normaal mee wordt gereden maar open monden, bange ogen en strenge handen maakte het geheel geen fijn beeld geven. Voor een show die al zo lang draait had ik meer verwacht, en een shet op een bokje laten staan...tja dat kan iedereen z'n dier nog wel leren...