Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:ik denk dat er meer bedoelt wordt , dat als je je paard niet in een keurige constante gang kan houden je minder aandacht moet vestigen op de voetjes
vooral jonge paarden nemen nog niet iedere pas precies even groot en even traag
spicegirl schreef:stijltangff nog een vraagje over de staart : die moet steil zijn, geen slag erin....
mn paard dr staart is altijd gevlochten, en in de zak.dus als ik m los maak, zit er een slag in. nu snap ik wel dat je m moet wassen voor de show. maar als ik m los laat, word ie weer vies. en ongevlochten krijg ik m niet in de zak.
wat dan ?
hoe houd ik een schone en steile staart ?
Johanna59 schreef:Dus een hele grote DON'T, met een net niet helemaal regelmatig paard!
Johanna59 schreef:spatter schreef:ik denk dat er meer bedoelt wordt , dat als je je paard niet in een keurige constante gang kan houden je minder aandacht moet vestigen op de voetjes
vooral jonge paarden nemen nog niet iedere pas precies even groot en even traag
Wat je nu zegt meen je toch niet!
Ook een veulen, jong paard, oud paard, ze horen ten alle tijde regelmatig te lopen.
Anders horen ze niet thuis op een wedstrijd van wat voor aard dan ook!
HumbleTalent schreef:Ik vind het er in zo'n geheel:
of zo'n geheel:
echt niet storend! Zou ook niet weten wat voor een kleur je als broek wel zou willen aantrekken. Beige is binnen de reining niet echt gebruikelijk. Overigens vind ik het in alle andere klasse wel mooier als de broek in de kleur van je chaps is.
HappyAppy schreef:Dit topic loopt alweer een tijdje en er zijn een hoop positieve reacties. Ook weet ik dat er mensen zijn die nooit op bokt komen en missen dan dit soort dingen. De redactie van De Quarter heeft al eens een oproep gedaan om verhalen, tips etc. door te sturen zodat het een plaatsje kan krijgen en dat iedereen het dan kan lezen. Verder wil ik me er niet mee bemoeien maar mij lijkt het wel leuk om zoiets, DO's en DON'TS voor de wedstrijden, terug te kunnen zien in De Quarter![]()
Dus HumbleTalent...............ideetje???
dofuzz schreef:door dit clipje http://www.youtube.com/watch?v=C4Kf9t-24d4 te bekijken kun je wat DO's en DON'Ts afleiden voor de cowhorse
HumbleTalent schreef:HappyAppy schreef:Dit topic loopt alweer een tijdje en er zijn een hoop positieve reacties. Ook weet ik dat er mensen zijn die nooit op bokt komen en missen dan dit soort dingen. De redactie van De Quarter heeft al eens een oproep gedaan om verhalen, tips etc. door te sturen zodat het een plaatsje kan krijgen en dat iedereen het dan kan lezen. Verder wil ik me er niet mee bemoeien maar mij lijkt het wel leuk om zoiets, DO's en DON'TS voor de wedstrijden, terug te kunnen zien in De Quarter![]()
Dus HumbleTalent...............ideetje???
Hm ik denk dat de Quarter misschien wat 'hoog' gegrepen is voor dit verhaal. Ik heb het idee namelijk dat de Quarter vooral een blad is wat heel veel gelezen wordt onder showruiters waarvan de meeste wel weten hoe en wat appropriate is. Misschien is het een goed stuk voor in het nieuwe westernblad? De paint & quarter. Maar ik denk niet dat ik de meest aangewezen persoon ben om daar een stuk voor te schrijven. Wellicht zijn er betere schrijvers op bokt die mijn begin posts en alle aanvullende tips van mede bokkers kunnen verwerken in een mooi instuurbaar verhaal?