Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astridklomp schreef:Bij Reining kan ik me voorstellen geen zilver aan de teugels, maar bij Pleasure?
hiphopje schreef:oke, nog een vraagje van een beginner.
Als je start in de trail in hand, moet je dan een mooi showhalster om, of kun je ook met een gewoon halster de ring in?
Als je als volwassene in de walk&jog start, mag je dan een cap op, of is het beter toch maar een hoed aan te schaffen? Kun je dan ook in een nette spijkerbroek en bloes?
Kinderen natuurlijk met een cap, maar word een zwarte meer gewaardeerd dan een bruine, of gewoon kijken wat het beste staat bij de outfit?
En nog tips om door de zon bruin verkleurde staartpunten weer mooi zwart te krijgen?
hiphopje schreef:oke, nog een vraagje van een beginner.
Als je start in de trail in hand, moet je dan een mooi showhalster om, of kun je ook met een gewoon halster de ring in?
Je start op een show.. wat denk jezelf? Alles waarmee je in de showring komt hoort afgestemd te zijn op show. Een normaal halster is dat dus niet. In hand trail is het mooiste om te starten zoals de showmanship, met showhalster dus
Als je als volwassene in de walk&jog start, mag je dan een cap op, of is het beter toch maar een hoed aan te schaffen? Kun je dan ook in een nette spijkerbroek en bloes?
Walk en jog is eveneens een showklasse. Daar hoor je dus met een showoutfit te komen en niet met een nette spijkerbroek en blouse. Tenzij je blouse een hele mooie is die geschikt is om te dragen tijdens een show. Het hoeft allemaal niet op of the bill the zijn, maar als je zegt nette spijkerbroek met blouse dan zie ik een blauwe spijkerbroek met houthakkersblousje voorbij komen. Not done dus.
Cap in de walk & jog is regelboek afhankelijk. Kijk dit dus na bij de vereniging waar je gaat starten.
Kinderen natuurlijk met een cap, maar word een zwarte meer gewaardeerd dan een bruine, of gewoon kijken wat het beste staat bij de outfit?
Ligt aan de kleur waarmee je start. Cap wordt sowieso niet gewaardeerd of die nou zwart of bruin is![]()
En nog tips om door de zon bruin verkleurde staartpunten weer mooi zwart te krijgen?
Showtouch up spray black.. Is natuurlijk niet blijvend, maar we mooi op de show.
Bijvoorkeur met een showhalster, net leren halster of net nylon halster. In het laatste geval zou ik iig voor een mooi afgewerkt merkhalster gaan, bijvoorbeeld Weaver of Hamilton.Citaat:Als je start in de trail in hand, moet je dan een mooi showhalster om, of kun je ook met een gewoon halster de ring in?
Citaat:Als je als volwassene in de walk&jog start, mag je dan een cap op, of is het beter toch maar een hoed aan te schaffen? Kun je dan ook in een nette spijkerbroek en bloes?
Citaat:Kinderen natuurlijk met een cap, maar word een zwarte meer gewaardeerd dan een bruine, of gewoon kijken wat het beste staat bij de outfit?
spicegirl schreef:vind ik niet...show is show. al is het een onderlinge.als iedereen aantrekt wat ie acceptabel vind, word het een rotzooitje.plus dat veel mensen al gauw een versleten halster ook al gauw "acceptabel "vinden.
hiphopje schreef:nou, ik vroeg het gewoon om fatsoenlijk voor de dag te komen straks. Om nu meteen een hele showoutfit voor mezelf aan te schaffen vind ik een beetje overdreven. Maar een nette zwarte broek met sjieke bloes kan dus wel? (en nee, geen houthakkersbloes uit de wehkamp, hahaha) Voor hetzelfde geld val ik straks echt flauw door mijn plankenkoorts en start ik nooit meer!
Mijn dochter heeft wel een echte showbloes gekregen voor haar verjaardag. Daar moet dus nog een mooie zwarte broek bij.
Als we straks echt de smaak krijgen met wedstrijden wil ik er best wel wat geld aan uitgeven hoor.
spicegirl schreef:ik zie nergens waarin onvriendelijk gedaan word.
maar je gaat ook geen ballet uitvoering geven in een oude joggingbroek, of de tour de france in een spijkerbroek.er zijn nu eenmaal kleidingvoorschriften voor elke wedstrijd sport.
en we willen niet perse meer mensen, maar wel een beter niveau. en zo komt het nooit omhoog...