zosja24 schreef:wat is eigenlijk beter kuil of hooi in mijn zicht vind ze kuil lekkerder
kuil komen ze over het algemeen meer van aan , mits ze er tegen kunnen , die van mij kan niet tegen te vochtig kuil bv ,
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gohya schreef:OMG Marg. wat is ze mager!!
De bokkers moeten wel weten dat je nu op een andere stal staat he,waar voeren niet de hoogste prioriteit heeft.Sorry dat ik het zeg,maar alle paarden waren daar erg mager totdat er veel van gezegd werd.Toen pas werd er meer gevoerd,maar nog lang niet genoeg [vind ik hoor].En die weide?die word nooit uit gemest [of nu opeens wel?]en ook al staat er miss. veel gras,paarden eten geen gras waar ze de poep nog ruiken of waar het nog ligt.
Je moet zo snel mogelijk een andere stalling zoeken,waar je nu staat is niet goeed voor Zosja.Waarom geef je haar niet het voer wat ik je zei?toen je aan mij vroeg wat je zosja moest geven omdat ze zo mager werd?
Jeetje, ze is nog magerder als mijn oude pony's in de opvang.
Marg.zoek een stalling die je voorheen ook had!toen was Zosja niet mager.
tassie73 schreef:Luister aub naar Goyha.......zij heeft echt gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!
gohya schreef:tassie73 schreef:Luister aub naar Goyha.......zij heeft echt gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!
Dank je,maar het is ook echt zo.Op die manege word veel te weinig gevoerd.[veel klachten over].
De paardjes moeten hard werken voor veel te weinig voer.Zelfs kreupele dieren móeten meelopen in de les of op wedstrijd,dat is geen manege maar een geld fabriek.
Alle paarden krijgen te weinig voer,echt bokkers geloof me,het ligt echt aan ondervoeding.
Aan zosja zelf ligt het niet,die is niet ziek,het dier is puur ondervoed.
piffgek schreef:inderdaad. Ik zou naar de eigenaar toe gaan en zeggen wat er aan de hand is. Dat je denkt dat ze te weinig voer heeft gehad en dat je nu wilt dat ze meer krijgt en dan duidelijk wat.
heel veel succes!
moelly schreef:ik vind dat dit echt schandalig is hoor! je moet jje echt schamen dat je op zo'n paard rijd, laat haar de vakantie even op de wei staan om aan te sterken, wat zegt de DA ervan dat je op zo'n mager paard rijd? die zal er vast niet mee instemmen!
en doordat ze zo mager is, is haar vel erg dun, daarom zou ik ook zéker de sporen afdoen! en zeker hoe jij ermee rijd is niet te doen!