Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Sleeper: Dat dacht ik ook.. het was me vast wel gelukt, maar wel met veel risico's aangezien er een weg liep.
Chocobroodje: Die was er ook, maar zij had te weinig tijd..
Tass: Ik let heel erg op mijn houding, op mijn lichaamstaal.. maar ik ga met grondwerken verder.
Morgen ga ik daar weer mee aan de slag.
Natje82: Wat ik met mijn reactie naar jou toe bedoelde, is dat ik het nergens over paniek heb gehad van vandaag.
Monica08: Ze is de wei ingerend, ik heb mijn wijsvinger verbonden, daarna ben ik naar haar toe gelopen, heb haar in de binnenbak gezet zodat ze even uit kon razen.
Daarna touwhalster om gedaan, die scherper inwerkt dan haar normale halster, rondjes over het terrein gelopen.
Dat ging in het begin toch vrij goed.. was van plan om dat vol te houden tot ze weer ontspannen mee liep, maar daar kreeg ik geen kans toe.
Want ze zag een gelegenheid om weer van me weg te rennen.
Dit gaat zo ongelofelijk snel dat ik niet in kan grijpen.
Daarna weer gepakt, rondje gelopen, ook daarna weer hetzelfde als in het filmpje, maar ook weer op het terrein.. en toen is ze uiteindelijk ook weer gaan grazen.
Pion: Ik snap wat je bedoeld, maar zoals je in het filmpje kunt zien, kun je op zo'n moment niet meer bij haar neus.
Dit gebeurd zo snel dat het gebeurd is voor je het weet.
Een klap tegen haar buik/flank/billen komt totaal niet binnen bij haar.
Sythaa: Ze eet goed, mest in de wei en ze drinkt volgens mij ook normaal, al wou ze dinsdag en vandaag geen water uit de emmer, maar dat komt vaker voor.
Haar oren en ogen ga ik morgen controleren, al weet ik bijna zeker dat aan haar oren niks mankeert en aan haar ogen ook niet, aangezien ze nergens tegen aan loopt.
Karuna: Hm, te weinig ruwvoer.. daar moet ik op gaan letten.
Ik hoop dat Kim dat niet heeft.. lijkt me erg heftig.
Sythaa: Ik ga het morgen controleren.