wel zo eerlijk dat hij van zijn pensioen mag genieten.
Prachtige "laatste" foto's!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LeenC schreef:Mooie foto's en wat een prachtige Lys-'kaakjes' staan erop.Hadden vroeger een Lys-merrie op stal, met die typische brede kaken en een erg sprekende blik. Ze was heel lief en fletserig, maar ooooh zo kijkerig tijdens het rijden. Ook weer typisch Lys. Tijdens de Lugano-cup (ploegenwedstrijd met telkens drie paarden van dezelfde vader) op jumping Mechelen moesten de ruiters overleggen over wie dacht zijn paard binnen te krijgen zonder veel schrik, zodat de rest gewoon kon volgen. LOL. Was me de onderneming wel, maar gelukkig sprongen ze prima. Een van de paardjes die door de jaren heen nog steeds een speciaal plekje heeft in mijn hart... En zo te zien is dat bij jou niet anders. Ik wens je paardje een leuk en lang pensioen toe. Hij heeft er goed voor gewerkt, dus nu is het tijd om te genieten.
. Zonde dat hij pas 14 is. Je bent er erg ver mee gekomen. ZZ zwaar, dat is echt niet niks! Schitterende jas trouwens, hopelijk mag je hem binnenkort in de ring aan met Vulkaan, want talentvol of niet, dat is ook echt een plaatje. Veel succes nog! ambre schreef:LeenC schreef:Mooie foto's en wat een prachtige Lys-'kaakjes' staan erop.Hadden vroeger een Lys-merrie op stal, met die typische brede kaken en een erg sprekende blik. Ze was heel lief en fletserig, maar ooooh zo kijkerig tijdens het rijden. Ook weer typisch Lys. Tijdens de Lugano-cup (ploegenwedstrijd met telkens drie paarden van dezelfde vader) op jumping Mechelen moesten de ruiters overleggen over wie dacht zijn paard binnen te krijgen zonder veel schrik, zodat de rest gewoon kon volgen. LOL. Was me de onderneming wel, maar gelukkig sprongen ze prima. Een van de paardjes die door de jaren heen nog steeds een speciaal plekje heeft in mijn hart... En zo te zien is dat bij jou niet anders. Ik wens je paardje een leuk en lang pensioen toe. Hij heeft er goed voor gewerkt, dus nu is het tijd om te genieten.
Wat grappig,het is inderdaad een paard die je bezig moet houden en buitenritten zijn echt te spannend voor hem.
Vooral na de uitgestrekte stap en dan het oppakken was er altijd wel iets om van te schrikken.
Niet de makkelijkste,maar daarom heb ik hem ook te rijden gekregen.Pas na dik 2 jaar heb ik hem vd eigenaar
kado gekregen.Springen kon hij ook super,alleen ik niet.
En prachtige ruime gangen erop meestal. Liesje was maar 1.65m, maar de galopsprongen die ze nam: echt uitzonderlijk zo ruim. Heb Lys ooit eens op stal gezien bij de 'hengstenboer' (op z'n Belgisch): wat een paard, zeg! Zwijmel...