Jij bent toch een vriendin van Kim Witteveen (Tolik) En ivonne staat toch ook bij jou op stal met Selma?En zulke laarzen moet ik ook maar eens gaan bestellen vind ze echt super met de rits voor en een gesp. Dit is het polo model toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jij bent toch een vriendin van Kim Witteveen (Tolik) En ivonne staat toch ook bij jou op stal met Selma?
MirandaFuego schreef:Wat een móóói dier!
Het lijkt wel bijna zo'n plastic neppaard!(Whaha, klinkt een beetje maf maar hij ziet er zo gaaf en glimmend uit dat het bijna niet meer echt lijkt..)
Je rijdt hem ook netjes!
knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
En heb van 3 mensen les, en moet het van hun alle 3 zo doen.
_Daniquee schreef:knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
Ik zet me schouderbinnen waarts ook zo als op de foto inEn heb van 3 mensen les, en moet het van hun alle 3 zo doen.
En iedereen heeft daar wel een andere manier voor.
Nogmaals hele mooie fotos
kijk maar eens in de boeken van steinbrecht,of,in www.paardenbegrijpen.nl daar staat het ook heel duidelijk, feit is dat als ik m zo rij ik het op t protocol als geen lengtebuiging schouderbinnen heb, je zet eerder de achterhand naar buiten dat is scheef.

_Daniquee schreef:knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
Ik zet me schouderbinnen waarts ook zo als op de foto inEn heb van 3 mensen les, en moet het van hun alle 3 zo doen.
En iedereen heeft daar wel een andere manier voor.
Wat heb jij een topper onder je kont... Mag ik je vragen waar je, je hoofdstel vandaan hebt, vind deze erg mooi!!
Wat een prachtbeest zeg!!
knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
Maaik schreef:Erg mooi dier. Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat je jezelf zo heftig hebt opgemaakt, want onder het rijden trek jij meer mijn aandacht doordat je zo fronst.
Handen mag je meer bij elkaar houden, maar dat was je zelf vast al opgevallen op de foto's.
janderegelaa schreef:knollentuin schreef:hoi zat nog even de extra foto's te kijken van die lekerre vent en ik zie in je schouderbinnenwaarts dat je m daar niet om je binnenbeen gebogen hebt,je beenligging is daar verkeerd, je buitenbeen hoort naar achter en je binnenbeen op de singel andersom dan hoe je ze nu hebt eigenlijk....
Volgens mij zeg je het nu verkeerd om.