Gaaf zo zou ik ook weleens gepasseerd willen worden als ik aan de wandel ben Helemaal hilarsich is het denk ik voor mensen die niks met paarden hebben, die zullen helemaal staan te kijken
nou, je krult zo om je paardje heen en dat beessie blijft ook nog doorlopen.... respect !
Echt mooi !
Getup
Geplaatst: 17-07-10 07:31
muiske07 schreef:
Motje11 schreef:
Wauw, mooie foto's! En knap! En jij moet ook een goede conditie hebben!
Dat valt goed mee, heb wel behoorlijk wat macht
Nou, ik zou, als ik het al voor elkaar kreeg om mn paard zo fijn te laten lopen, het nog niet voor elkaar krijgen om die oefeningen zo te doen...en waarschijnlijk mn benen breken bij een afsprong . Wil je volgend jaar niet met m'n Houston spelen, lijkt me echt goed voor ze . Grapje, ik weet, dat je dit niet zomaar even voor elkaar krijgt. Hoe ben je hier zo mee begonnen, en hoe leer je het je paard aan? Heb je een voltige/turn achtergrond?
edit: heb gelezen hoe t een beetje gekomen is...maar hoe doe je dat met t trainen van je paarden, zodat je die oefeningen kunt doen?
Wat ontzettend gaaf! Ik zou dat ook wel eens willen doen!!! Alleen ben ik denk een te grote schijterd om er zelf aan te beginnen zonder goede instructies en iemand die mij helpt haha. Vind het in ieder geval heel knap!
khalid
Geplaatst: 17-07-10 11:01
Echt knap, u kunt zo in 't circus een show geven! Echt heel knap, en lenig! Ik zou 't niet kunnen.
muiske07
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-10 11:01
Getup@ Bedoel je hoe ik mijn paarden dat heb aangeleerd? Vooruit laten stappen en beetje trekken links en rechts aan je zadel maar nog niet direct diep laten hangen ofzo. Je been eens draaien in de nek, daarna volledig ronddraaien, op hun kont gaan zitten, plank op het zadel, etc… allemaal met eenvoudige oefeningen dat ze kunnen wennen hieraan. In het begin dat ik deed met Zippo wou hij telkens stoppen en keek hij opzij met een blik van “ val je of zit je nu nog op mij?” Dan herbegin je gewoon opnieuw en zend je hem opnieuw vooruit en beloon je hem als hij doorstapt. Daarna verhoog je de snelheid en als hij daar geen punt meer van maakte begin je met meer oefeningen. Het is handig om te beginnen in een kleine piste en een cirkel af te spannen of gewoon de hoefslag rond.
Curly2day@ haha, Zippo heeft graag alles gezien in de omgeving hé :-P
Astridelise, Laraax@ thnx
Sans6@ Morgenavond :-P Nog even geduld voor die film, we zijn er met bezig. Moeten nog heleboel dingen gefilmd worden, doen vier personages in mee dus eer we alles samen hebben verzameld en daarna nog in mekaar zetten zal half augustus zijn maar als ie af is post ik hem zeker
Nienkietjuh@ Heb je niemand bij jou in de buurt die zo iets doet of trickriding?
Inderdaad wat Lindy zegt: wat een vertrouwen! En wat ben je zelf ook een elastiekje, gewoon top
vancky2005
Geplaatst: 17-07-10 11:59
Ik geloof dat jij op de rug van een paard geboren bent, of in een vorig leven een kozak was of zoiets. Echt niet normaal wat je allemaal doet en wat een stunten je doet. Petje af, hoor. prachtig de vertrouwensband die je hebt met je paarden!
mimeslosydy
Geplaatst: 17-07-10 12:02
wauw gaaf hee! dan moet er echt wel veel vertrouwen zijn tussen jullie! mij lijkt het doodeng
zaten er ook voorbijgangers te kijken? kan me voorstellen dat sommige mensen even stilstaan!
Marijkjuh
Geplaatst: 17-07-10 12:02
Wat ontzettend gaaf!
muiske07
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-10 15:35
Hipar schreef:
Inderdaad wat Lindy zegt: wat een vertrouwen! En wat ben je zelf ook een elastiekje, gewoon top
Ik ben absoluut geen elestiekje hoor
Ni_en_ke
Geplaatst: 17-07-10 23:00
muiske07 schreef:
Nienkietjuh@ Heb je niemand bij jou in de buurt die zo iets doet of trickriding?
Nou ik heb geen idee wie! Laat ik eerst maar eens zorgen dat mijn paintje wil lopen als er iemand op zijn rug zit hahaha