Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XoNo schreef:Dat denk ik ook, in de WRAN mag je met een groen paard 1 level lager starten geloof ik
.. Want ik kom de hele week en ben na vrijdag al klaar en als het heel slecht gaat al na woensdag..
Ik was een paar jaar terug op het EK ook na een halve week al thuis ipv 2 weken
Had net de finale niet gehaald
catalyst1 schreef:junior is toch als het paard jonger is als 6,senior als het ouder is?Ik zie niet in waarom je dan niet gewoon HMS kan starten als dat niet onderverdeeld is.
Jan_Trel schreef:Er komen ons wat vragen tegemoet over het starten in de Rookie L2.
Ik heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd bij de WRAN en het is als volgt:
Je kan maar een keer in de Rookie L2 starten, je bent niet verplicht om naar de L2 te gaan als je Rookie L3 bent gestart, zolang je tenminste nog geen 75 punten hebt. Maar als je vorig jaar Rookie L2 bent gestart mag je dat dit jaar niet meer.
Je mag dus Rookie L2 starten als je L3 ruiter bent, tenminste 25 punten hebt gehaald en vorig jaar niet Rookie L3 bent gestart.
Dit zijn de regels van de WRAN en laten we in dit topic alstublieft niet weer hele discussie opzetten over de meningen zowel voor als tegen, die er over de Rookie L2 zijn.![]()
![]()
mienmien schreef:catalyst1 schreef:junior is toch als het paard jonger is als 6,senior als het ouder is?Ik zie niet in waarom je dan niet gewoon HMS kan starten als dat niet onderverdeeld is.
Het staat een beetje raar in het wran boekje... Als je besluit om een paard junior te starten mag je niet all ages starten op dezelfde wedstrijd... Maar ik dacht ik vraag het ff na...
EmmaK schreef:even een vraag, als ik hunter wil starten en ik heb in de open gereden op andere paarden mag ik dan op mijn eigen paard amateur starten omdat ze 3 is? of moet ik in de open blijven.
Mayflower schreef:Ik vind het persoonlijk wel logisch hoor, je kunt toch niet alsmaar Rookie blijven? Een Rookie is een "beginneling". Dat ben je 1 keer en daarna niet meer lijkt me.