Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vesceron schreef:Lieve Eigenaar,
Ik spreek even voor mezelf en niet voor andere bokkers...
Maar wil even zeggen dat ik nergens heb gezegd dat op de voorhand lopen voor één keer erg is,
heb dat verder niet eens genoemd.
Ook heb ik tot 3 keer toe aangegeven dat ik heel goed begrijp dat het leuk is om een keer op een (bijna) Z pony te rijden
die zo ervaren is. Wie wil dat nou niet?! Maar helaas wordt daar 3 keer overheen gelezen.
De botte reacties komen denk ik ook deels door de eigenwijze reacties en het van de tafel vegen van bijna elk advies wat gegeven wordt. En natuurlijk ook omdat het typisch bokt is daar kan ik niet omheen;)
Over de handen, dat jij haar aangeeft de handen laag te zetten is niet echt het probleem hier, voor mij althans.
Maar ookal loopt je pony van zichzelf al achter de ll, ik zie op sommige foto's en sommige stukjes in de film gewoon dat er erg veel
spanning op staat, je ziet het ook aan de houding van je pony (rug en nek) maar zeker ook aan zijn mond. Op andere stukjes zijn ze weer veel te los, want de teugel is wel te lang... maar goed dat er even buiten gelaten.
Blijf terug komen op foto 4, hier is ze gewoon niet zacht/vriendelijk en staan haar handen niet laag maar op haar bovenbenen.
Sorry maar handen laag en op de voorhand lopen kan ik overheen komen, maar dit is wel wat anders.
Daarnaast beweer ik ook niet dat deze ene keer dat dat gebeurt, traumatisch voor de pony is of iets dergelijks.
Probeer ook al de hele tijd duidelijk te maken dat ik dat soort overdreven dingen helemaal niet bedoel.
Maar vindt wel blijken uit deze discussies dat het plezier en het welzijn van deze pony niet voorop stond.
Ik zou heel graag foto's willen zien van jou of je zusje op deze pony.
TS, naar mijn idee heb ik niet te fel/heftig gereageerd maar als ik jou op wat voor manier dan ook
beledigd of gekwetst heb met mijn woorden dan spijt me dat, dat gezegd betekent niet dat ik van mening verander,
ik geloof nog steeds in wat ik geplaatst heb.
Ik hoop voor je dat je nog een keer op Vegas kan rijden, het is een lekker dier om te zien en geloof dat het voor jou hartstikke leuk is, zou je alleen wel aanraden om dan lekker een les te nemen als de eigenaar niet zo goed is daarin.
Vesceron schreef:@ nicole, de reactie was omdat er bij jou quote staat: "...dat het reuze meevalt. wat ik overigens ook vindt"
wilde met mijn reactie aangeven dat ik het dus niet mee vindt vallen...
Als ik het nog steeds verkeerd begrijp, wil je dan even uitleggen waar je het wel over had want dan snap ik het niet meer haha.
Waar heb ik trouwens gezegd jullie het heel normaal vinden dat ze de handen op der bovenbenen heeft. Wil je dat even quoten voor mij??
NicoleHorses schreef:oke, ik dacht dat dat duiden op wat daar voor stond!
we hadden het over leeftijd (ik geloof jij of mindfields ofzo) zei dat veel 14 jarige het allemaal wel mee vonden vallen. ik ga even reacties terug lezen, hoop niet dat ik iets door elkaar heb gehaald!Vesceron schreef:@ nicole, de reactie was omdat er bij jou quote staat: "...dat het reuze meevalt. wat ik overigens ook vindt"
wilde met mijn reactie aangeven dat ik het dus niet mee vindt vallen...
Als ik het nog steeds verkeerd begrijp, wil je dan even uitleggen waar je het wel over had want dan snap ik het niet meer haha.
Waar heb ik trouwens gezegd jullie het heel normaal vinden dat ze de handen op der bovenbenen heeft. Wil je dat even quoten voor mij??
Vesceron schreef:Weet dat het algemeen is, maar ik moest wel voor mezelf spreken, kan niet voor iedereen spreken![]()
Denk trouwens dat er weinig pony's zijn die snel opgericht lopen, iedereen moet toch wennen aan een 'vreemde' pony wat je niveau ook is. Denk ook echt niet dat lange teugels zo dramatisch is hoor.
Naar mijn mening heb ik TS niet de grond ingeboord, maar nogmaals als zij dat wel zo voelt, was dat niet de bedoeling.
Enne... doe maar intensief dressuren MET lol
Geryon schreef:Vesceron schreef:Weet dat het algemeen is, maar ik moest wel voor mezelf spreken, kan niet voor iedereen spreken![]()
Denk trouwens dat er weinig pony's zijn die snel opgericht lopen, iedereen moet toch wennen aan een 'vreemde' pony wat je niveau ook is. Denk ook echt niet dat lange teugels zo dramatisch is hoor.
Naar mijn mening heb ik TS niet de grond ingeboord, maar nogmaals als zij dat wel zo voelt, was dat niet de bedoeling.
Enne... doe maar intensief dressuren MET lol
Ik weet niet meer wie nou wat zei, vandaar over het algemeen:P Jaa altijd plezier hoor in het rijden! Naja, met Vegas dan, met Geryon is het niet altijd zo plezierig haha. Opzich hadden de oefeningen (of 'kunstjes' hoe het ook wel genoemd werd..) ook beter gelukt als ze wat meer opgerichter reed en contact had, maar het was puur voor de lol... Volgende keer gaan we het goed aanpakken Eva