Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkeweer schreef:Weet je wat het is, Maaike voelt zich aangevallen en alleen de positieve reacties vindt ze goed. En dan moet je hier dus geen foto's gaan plaatsen, als je niet tegen kritiek kunt. Zoals zovelen vind ik het beeld ook opgekropt en gespannen aan doen. Daarmee heb ik geen commentaar op de rijkunsten van Maaike, want je wordt geen Z1 als je alles fout doet, maar slechts op het beeld dat deze foto's laten ZIEN. Hoe het VOELT weet ik niet, dat kan alleen Maaike weten.
En dit heeft niks met Maaike of haar rijkunst te maken, maar wie je trainers zijn hoeft niets uit te maken. Ze kunnen zelf misschien wel goed rijden maar je moet ook kunnen lesgeven en dat is een vak apart, overbrengen wat je ziet en wat je moet doen om dat te verbeteren.
Verder Maaike, je hebt 2 prachtige paarden en ik heb bewondering voor iemand van 15 die op die leeftijd al zo goed kan rijden.
Anoeska schreef:Ik vind de TS juist top reageren. Ze is 15, wordt waarschijnlijk prima begeleid en heeft een super paard onder haar kont. En dan zal ze zich door allerlei compleet onbekende hier op bokt moeten laten vertellen dat deze foto's een totaal fout beeld geven, dat ze d'r paarden op de kop trekt en dat haar trainingsmethoden niet deugen. Zal allemaal even lekker worden als je je alles maar moet laten zeggen. Maar het grootste deel van de reacties van de TS zijn keurig, ze legt uit wat ze doet, ze vult nog aan met oude foto's die een wat ander beeld geven. Wat moet ze nog meer doen, bij iedereen thuis langskomen met haar paard
?
TS: het komt wel goed met jou en je paard. Heel veel succes met deze en je nieuwe aanwinst.
Katja schreef:Mijn hemel wat een gezeur hier.
TS heeft haar paard zo te zien heel fijn voor elkaar en als je paard voor elkaar is dan gaat het snel in het leven.
Dat is blijkbaar zo onbegrijpelijk voor veel mensen dat er dan maar bergen negatieve kritiek moeten komen en er op iedere slak een berg zout gelegd wordt.
Tooske schreef:Ben ik van dat beruchte topic? Welk topic? Z-bokkers zeker. Tja we rijden allemaal zeker Z dus zeggen dat we er niks van weten kan niet.
Nou aangezien je het niet zo eens ben met het opgekropte zoals wij het noemen ben ik wel benieuwd waarom jij het beeld wel goed vind en hoe je dat kan onderbouwen.