Nou dat is echt geen leuk verhaal!! Ik snap dat niet wel iets geven en dan uit eindelijk als iemand er echt gehecht aan is weg doen. Heel veel sterkte!!!
Wat een vieze rotstreek. Ik geloof dat ik hem meteen duidelijk zou maken geen contact meer met hem te willen, totdat hij je paard weer terug geeft. Aan deze chantage zou ik echt niet mee werken. En laat hem dan ook maar weten dat deze vieze spelletjes juist een averechts effect hebben op zijn doel.
Aims
Geplaatst: 23-03-10 12:54
Jeetje wat een verhaal... Ik snap echt niet hoe iemand, en zelfs je vader, dit jou aan kan doen. Ontzettend onvolwassen en gewoon triest Wat ook gezegd moet worden is dat ik vind dat jij er ontzettend volwassen mee omgaat/over praat, echt heel sterk van je Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je Beauty én Filke ooit vind!
Dodgejr
Geplaatst: 23-03-10 12:58
met verbazing lees ik je verhaal.......ik ben zelf moeder en ik snap gewoonweg niet hoe een vader dit zijn kind aan kan doen, sterkte meisje
Jeetje dat je vader dit kan doen...... Maar hoezo officieel op jou vaders naam? Het enting of stamboom is geen officieel bewijs van eigendom! Staat zelfs in het boekje, dus als hij haar aan jou heeft gegeven? Heel veel sterkte... echt verschrikkelijk
billionache
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-10 17:44
Ahh dankjewel allemaal, doet me erg goed! Nog geen nieuwe update helaas. Geen smsjes meer met m'n vader, niets. En dat kan hij ook niet meer verwachten. Ik wacht nog steeds ongeduldig af op een pb van een bokker, die vorige week een paardje zag staan die op haar leek en die er 2 weken voordien nog niet stond, zoals jullie waarschijnlijk weten. Ze ging gisteren of vandaag foto's maken van dat paard en doorsturen, zodat ik kon kijken of het Beauty was. Nog niets ontvangen dus, heb haar ook al gepbt (ongeduldige ik) maar wacht verder gewoon af
paarden652
Geplaatst: 23-03-10 17:47
Ben jij niet diegene die op Bokt.be achter haar paard zoekt?
kimmie88
Geplaatst: 23-03-10 17:48
Succes en hoop van harte dat de bokker Beauty bedoeld
billionache
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-10 17:48
paarden652 schreef:
Ben jij niet diegene die op Bokt.be achter haar paard zoekt?
Jeetje wat een verhaal, ik hoop voor je dat het inderdaad Beauty is die de bokker bedoelde. Zou wel erg leuk voor je zijn. Je vader zou je maar chanteren met je eigen paard.. Ben ik eventjes blij dat Pamba sindskort op mijn naam staat..
shannonh123
Geplaatst: 23-03-10 20:43
oh wat erg je vader je kan je goed inhouden zeg ik had mijn vader direct en mep verkocht en z'n vriendin kon er ook een krijgen!!!
billionache
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-10 20:45
shannonh123 schreef:
oh wat erg je vader je kan je goed inhouden zeg ik had mijn vader direct en mep verkocht en z'n vriendin kon er ook een krijgen!!!
zou ik ook kunnen doen ja. Maar dan ben ik al even onvolwassen als m'n vader, niet?
wat een vreselijk verhaal om te horen. Dat hij gewoon zo met je omgaat sinds zijn nieuwe vriendin. Deed hij dit niet toen hij andere vriendinnen had? Dan kan het ook gewoon met die nieuwe vriendin te maken hebben. ( sorry als ik te snel vooroordelen trek).
NicoleWHS
Geplaatst: 23-03-10 21:25
zit te duimen voor je dat je zo de foto's te zien krijgt, en dat het inderdaad Beauty is. Nogmaals sterkte.
liedje89
Geplaatst: 23-03-10 21:32
Vind dit ook een vreemde actie van je vader. Maar in principe had het niet zoveel uit gemaakt of de paarden op jou naam stond als hij opeens op was gehouden met stalgeld betalen had je er ook een weg moeten doen of niet?
Vind het vooral heel erg dat hij je niet verteld wanneer ze weg gaan etc. Als hij het niet meer kan/wil betalen is dat een ding maar de manier waarop is gewoon niet normaal. Ook het punt dat hij hem niet aan jullie wil verkopen vind ik niet echt passend bij een volwassen man. Als hij iets meer geduld zou hebben zou je over een jaartje of zo misschien wel wat bij kunnen verdienen, dan zou je het misschien wel samen met je moeder redden. Maar met 14 kun je nu eenmaal niet veel baantjes doen.