[WN] zondag 11 april 2010, ALV WRAN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 19:11

nee,achterelkaar,wat dacht je van Chris Knol,Bert Wiekema zelfs 2 keer,Gerrit Band, Vincent Wolf,Ad Kolsteeg, Jan Trel ,en nu dan Peter Vet. wij willen geen presentje,alleen maar een feestje. :D

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 13:08

Ja leuk, een feestje! *\o/*

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 13:15

feesTJUHHH >;) een KNALFUIF :j *\o/* *\o/* *\o/*

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 20:57

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal reacties verwijderd. Zo is het niet toegestaan om privé-communicatie openbaar te maken.

sil

Re: zondag 11 april 2010, ALV WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 20:59

ik als wran lid ( al heeeeeeeel lang) en als bezoeker van de leden vergaderingen ( ook al heeeeeeeeeeel lang) ga ook voor het feestje.........( een heeeeeeeeeeeel lang feestje?)

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 21:03

sil schreef:
ik als wran lid ( al heeeeeeeel lang) en als bezoeker van de leden vergaderingen ( ook al heeeeeeeeeeel lang) ga ook voor het feestje.........( een heeeeeeeeeeeel lang feestje?)

altijd gezellig een feestje!!!

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:43

dat heeeele lange zit ik bij jou niet over in sil hahaha

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 00:46

Ik zat net nog op de site van de WRAN te kijken maar nog geen notule beschikbaar van de ALV, is het niet beter om de energie daarin te steken. Ik Ben ook niet tevreden over de WRAN, maar kan niets anders starten, en heb toendertijd iets via hun site aankekaart en ben beniwued of dat ook daarwerkelijk besproken is, heb nl de mailtjes nog dat dat op de volgende ALV beproken zou gaan worden. En ja ik ben ook niet geweest op de vergadering, had me een maand vergist, maar dat was door omstandigheden, en wie wij daarop zou willen aanvallen, mijn dochtertje lag in het ziekenhuis, dus dat is toch veel balangrijker, dan een vergadering. Ik zie de notulen wel en schrijf daarna wel een brief.

Ik weet niet meer wie het neerzete maar ja een brief cq mail met agenda an betreffende onderwerpen van te voren ja dat is wel zeker gewenst, kan je tenminste jezelf voorberieden evt data vinden om je motivatie te staven, ipv dat dat via 1 kant zou kunnen worden gedaan (WRAN).
Sorry maar ik weet uit ervaring dat de agenda grotendeels bekent is bij werkoverlegen, en die vinden bij ons maandelijks plaats, dus dat zou hier ook zo kunnen zijn, want dit vind jaarlijks plaats, alles ligt allang op de plank!! (of misschien juist te lang, en zodoende vergeten??????)

Ik kan begrijpen dat niet alles per direct op de site kan staan, maar als je klachten netjes via de warn site levert en na ong 2 weken antwoordt krijgt dat het per de volgende update verandert wordt en dan blijkt van niet en je moet er weer een mail uitgooien, en dan weer ruim 5 weken wachten, dan krijgen mensen toch zoiets van, ja hoe moeilijk is het nou om punten bij elkaar op te tellen????? Sorry maar zulke fouten zal ik nooit MOGEN maken op mn werk dingen beloven en niet nakomen!!!! En dan jammer genoeg klopt het bij mij wel maar bij anderen niet!!! Terwijl ik alles hebt aangegeven.

@Rom een tijdje geleden had ik aangegeven op bijv de L2 en geen punten rijden dat je dan 5 minpunten krijgt, jij zei ja daar dat heeft te maken of ze geen eerdere punten hebben ed. Maar ik heb toen, en ook daarvoor juist goed gekenen en vorig seizoen stond het nog per jaar, nu niet meer, en mensen die in 2 jaar 2x 0 punten hadden, en geen aftrek, dus daar ging het mij om, en zo staat ook in regelementenboek, geen punten verdiend in dat seizoen, 5 punten aftrek, komt het puntenaantal op een min andwoordt degradatie, maar zo zijn heel veel combi's dus nu nog steeds niet gedegradeerd. En dan ben ik toch erg pissed off dat ik alles netjes via de regels doe en redelijk hoogzwanger nog wedstrijd hebt gedaan zodat ik geen punten aftrek zou hebben als ik daarna niet zou kunnen starten voor de rest van het seizoen!!!!!!
Ik heb toen ook een paar willekeurige namen opgesschreven die ik hier NIET zal noemen, kan het ook niet uit mn hoofd, gewoon voor mn eigen controle,maar het viel me op dat na 2x 0 punten geen degradatie.

En wat ik in het voorgaande schreef het blijkt dus tenzij, maar ja notulen nog niet vindbaar, dat het niet eens nodig is om te starten om je status te behouden, je zou toch met een jaar of 3 tot 5 regeguleerd zijn!! Nou op deze manier dus niet!!!

Ik had via antwoord qua mail van iemand van de WRAN het antwoord gekregen dat dit op de AVL zou worden behandelt dus voor mij was dit punt afgesloten!!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:39

Pintopini schreef:
@Rom een tijdje geleden had ik aangegeven op bijv de L2 en geen punten rijden dat je dan 5 minpunten krijgt, jij zei ja daar dat heeft te maken of ze geen eerdere punten hebben ed. Maar ik heb toen, en ook daarvoor juist goed gekenen en vorig seizoen stond het nog per jaar, nu niet meer, en mensen die in 2 jaar 2x 0 punten hadden, en geen aftrek, dus daar ging het mij om, en zo staat ook in regelementenboek, geen punten verdiend in dat seizoen, 5 punten aftrek, komt het puntenaantal op een min andwoordt degradatie, maar zo zijn heel veel combi's dus nu nog steeds niet gedegradeerd.

Wat ik aangaf is hoe het nu werkt en hoe het in het regelboek staat.
Het is ook in de begintijd van het levelsysteem ook aangegeven dat er de eerste 2 jaar GEEN degradatiepunten zouden worden gegeven. Dit om het simpele feit dat het levelsysteem net was ingevoerd.

Dat heb je blijkbaar gemist ;)