Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gelukkig is het redelijk goed afgelopen. Hoe is het nu met het paardje wat in shock was? maritboogie schreef:Hallo,
hier een berichtje van ts haar moeder.
tis jammer dat er gelijk weer mensen gaan oordelen over "laat je je paardjes alleen"(zelfs van mensen die als onderschrift hebben dat men niet moet oordelen???). Als er iemand fanatiek is en alles overheeft voor haar ponies is zij het wel!! Haar ponies vind ze belangrijker dan zichzelf. en ik was er echt de hele tijd bij, stond zelf in de trailer.
ts is idd nog erg jong, en was toch wel erg bang en beetje panniekerig. in overleg met de brandweer hebben we ze naar binnen gestuurd. de trailer (westfalia van 3 jr oud) zat goed aan de auto, en waarschijnlijk was het een technisch mankement zoals ze dat nu konden zien, maar moet nog verder uitgezocht worden. rem zat er idd wel op, maar trailer gleed door. trailer word ook elk jaar nagekeken.
Ponies lijken er 'goed' vanaf te zijn gekomen, maar moeten vannacht natuurlijk even afwachten, lopen nu zo om de 10/15 minuten naar stal, en vannacht zet ik de wekker om te controleren. onze stalcamera is helaas kapot (hadden ook niet verwacht nu al weer 1 nodig te hebben, veulen komt nog lang niet)
de mensen die meer begrip op hebben gebracht, heel erg bedankt!!
en verder iedereen bedankt voor het meeleven!
ts houd jullie op de hoogte (en wees niet bang, ze heeft ALLES voor haar ponies over, dus zijn in goede handen!
!!

Veel succes ermee vannacht, ik hoop morgen gewoon te kunnen lezen dat het allemaal weer in orde is!