Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:52

jufloontje schreef:
Ahhh dat waren al die sporen door een akker, we vroegen ons al af wat daar nou gebeurd kon zijn! ;)

ja dat kwam dus door het paard zonder ruiter ;), nee idd jammer van de groep.
maarja, sommige van de groep konder er niks aan doen omdat ze mee met de groep moesten.
maar er zijn veel mensen die over de "nieboer" groep klaagde :o wat ik begrepen heb.
Ja de routes zijn wel eens leuker geweest hoor, hoop dat het een keer in gasseltje gehouden word :D..

lorelei

Re: Rallypaper in Annen 2de paasdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 23:07

de route was inderdaad niet heel bijzonder een groot deel van de route hadden we vorig jaar ook gereden.
wie weet volgend jaar gasselte?lijkt me leuk ben er nog nooit geweest namelijk maar hoor veel leuke verhalen over gasselte.
hopelijk houden de mensen volgend jaar meer rekening met elkaar als ze gaan inhalen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:07

Ik had overigens ook begrepen dat je in groepjes van 2 tot 3 ruiters moest starten. En dan zie je inderdaad een enorme groep ruiters en menners die duidelijk bij elkaar horen en samen rijden.
Maar ik heb er niet over geklaagd hoor, geen last van gehad. Ik had ook niet direct het idee dat mensen er echt last van hadden. Tja, ze waren natuurlijk massaal, en die grote huifkar was gewoon spannend voor sommige paarden. Maar ja, als menners mee mogen doen, dan krijg je ook allerlei menwagens en pipowagens en huifkarren.
Wij hebben ze voor laten gaan, tot 2 keer toe. 1 keer vlak voor de pauze en 1 keer direct na de pauze :P
ze zullen overigens wel sneller gereden moeten hebben dan 8 km per uur. Want ze zijn na ons vertrokken en waren voor ons binnen. En wij waren al te snel. :P

bij 't Nije Hemelriek kun je een veel grotere ronde maken zonder over de verharde weg te moeten. Je kunt daar een ronde van zo'n 20 km maken en dan moet je 1 keer een bosweggetje oversteken. Het bos is daar veel mooier.
Bij Diever/Dieverbrug, of richting Appelscha (zelfde bos) kun je echt de hele dag rijden en verdwalen zonder ook maar auto's tegen te komen. Er loopt een weg met een camping er aan door het bos, maar ook dat is weer een kwestie van een keer oversteken en meer niet.
Dus daar het een keer organiseren is ook leuk. Bij Dieverbrug heb je overigens ook menroutes (niet bij 't Nije hemelriek). Dan kun je ruiters en menners een andere route laten nemen.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 12:27

germie schreef:
Maar ja, als menners mee mogen doen, dan krijg je ook allerlei menwagens en pipowagens en huifkarren.

Mijn paard is dat allemaal gewend, die is wel vaker op buitenrit geweest met karretjes en loopt er achteraan.
je kunt dan zelfs slapend op de blijven zitten :+
maar als zo'n grote groep keihard in draf komt inhalen vind ze dat eng en raakt ze in paniek.
gewoon Jammer dat de regels niet na geleefd worden, die zijn er niks voor niks en al helemaal niet voor veiligheid.
daardoor brachten ze ook wandelaars in gevaar & en niet alleen mij.

Genoeg keren zijn we ingehaald gewoon netjes in stap en een paar meter voor ons konden ze gewoon draven.
dan zette ik der gewoon in de kont van mijn vriendin haar paard..

Vorig jaar ben ik ook als menner gegaan met de pony voor de wagen, maar dit jaar gekozen om op me paard te gaan :D

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 21:51

Geen wonder dat ik dit topic niet kon vinden als ik by de verkeerde pagina´s keek. Ik vond het erg geslaagd! en de foto´s zyn ook zeer leuk! :D waren er nog mensen die vragen kregen of ze een ongeluk met een auto hadden gehad? ;D