Mijn bruine jasje is helaas nog niet klaar voor 7 maart....
Dus ik start met blauw jasje, bruine laarzen en zwarte GPA cap

Heb wel zwarte laarzen maar die passen niet meer....
Ik moet om 11.53 starten. Alleen staat haar stamboek naar er en niet haar wedstrijdnaam (gewoon Beatdith
)Kon je er ook een stal huren? En hoe duur was dat?

verder ken ik de sandro hit van diana damen. die merrie die eric rijdt, heeft ook al goede pavo cup gereden. die ruin van sandy ken jij ook wel denise? die vos? de merrie van renee van exquis is ook erg leuk! heeft als 3 jarige gewonnen bij paul van rijswijk toen mijne 3e stond. de sir donnerhall van sofie is ook ruig. duitse merrie van inge koenen, heeft ook al paar keer erg goede jonge paarden competities gereden! paard van kim thijssen heeft een poos bij edward in training gestaan.. dan ken ik beide paarden van jose. en dat was het wel
dus mijn eerste idee was, dat ie vast had gelegen in zijn stal, er zaten ook flinke krassen op de muren. nou ik heb hem even uit stal gehaald om hem te bekijken, en hij liep echt op 3 benen, wilde amper lopen en hield zijn achterbeen gruwelijk stijf. ik heb hem ook even getemperatuurd , toen had ie 38.8, verhoging dus, ??? helemaal een raadsel. nou goed, dierenarts kwam, arrow even buiten bekeken, dekens afgehaald, en nogmaals getemperatuurd, toen had ie al 39.1, dus echt koorts. toen zag je duidelijk, dat aan de binnenkant van zijn lies, de spier heeeel erg gezwollen was, als je er al naar wees, ging arrow bijna liggen, zoveel pijn had hij er aan. die spier liep tot aan zijn hak en was echt super strak en opgezwollen. dierenarts dacht ook aan vast liggen en aan een acute ontsteking van die spier. maar, waar kwam de koorts dan vandaan? want we konden nergens een wondje ontdekken , en dat zou dan het enige zijn , waardoor hij koorts zou kunnen krijgen. want normaal gesproken (zo zei de da het) krijgen paarden geen koorts als ze zo'n ontsteking hebben, en arrow had niet een klein beetje verhoging, nee echt koorts. dus hij heeft hem ingespoten met pijnstillers, antibiotica/spierverslapper en ontstekingsremmer. arrow moest vandaag boxrust, want ik deed hem toch geen plezier met iets anders. en morgen om 9 uur komt hij hem weer even bekijken, omdat hij de koorst niet vertrouwde. hij was echt zielig vandaag, je merkte gewoon dat hij er ontzettend veel last van had.... dus maar hopen dat het morgen alweer een stukje beter met hem gaat... maar ik baal wel, dat zal waarschijnlijk geen Horsefood worden, maar ach de gezondheid van blacky gaat voor!! die oen, werd ie toch maar eens voorzichtiger op zichzelf...