Z2 is daar en tegen denk ik heel ander verhaal, maar heb er zelf ook nog geen ervaring mee
Vind het ook geen probleem om meer dan 1 seizoen dezelfde klasse te rijden, zeker als je hoger komt. Heb je dan met Power ook maar 1 seizoen M2 gereden? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Z2 is daar en tegen denk ik heel ander verhaal, maar heb er zelf ook nog geen ervaring mee
Vind het ook geen probleem om meer dan 1 seizoen dezelfde klasse te rijden, zeker als je hoger komt. Heb je dan met Power ook maar 1 seizoen M2 gereden?
em te oefenen. Je zou altijd nog na maasbree over kunnen gaan, of HC starten (zeg ook maar wat).
, we moeten over
Wow crossen is wel cool zeg, kan hij beetje springen? En jij?
Harstikke leuk!
Naja, vervangers dan 
Power kan wel netjes springen ja, geen toptalent, maar gewoon wel goed genoeg en niet kijkerig. Ik heb zelf wel nog B gesprongen bij de paarden, hoger hoeft voor mij ook niet, en dat lukt nog wel. Ik met een van mijn toenmalige springpaarden: http://www.stephaniekox.nl/pic/timberlano.jpg
elientje_89 schreef:Vorig jaar was ik er ook met lena samen zij was gestart met het zelfde paard waar ze nu Z1 mee start zondag maar toen in de L1. Wat ik me nu nog kan herinneren stonder er op de korte zijde 3 jury hokjes zoon wit met blauwe volgens mij.
.
. Maar dat heb ik al vaker met Ali meegemaakt, is toch vaak hoe je tegen hem aankijkt. De ene wil een dier wat lager/ronder, de ander wil hoger en met de neus eruit. Zag de jury's ook driftig kibbelen na de proef
, die hadden volgens mij een meningsverschil
.
. Ben benieuwd hoe het Lena vandaag afgaat, heel veel succes!!