Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lott schreef:Pascalleee schreef:ik vond de "show" avond niet super spectaculair! had er wel wat meer van verwacht!het achtspan vond ik wel echt super wel kort maarja het is dan ook niet echt makkelijk! en die romeinsetijd heb ik niet zo goed gezien!! alleen dat dat karretje was gevallen!!
er had iemand een boutje losgedraait
ik vond het ook tegenvallen. is dat serieus zo dat er een boutje is los gedraait?
jannie86 schreef:vrij positief allemaal daar ja
wat mij opvalt is dat ze elk jaar toch meer richting rust gaan, laat de hengsten zelf lopen ipv op gejoel etc. vind ik een goed streven!
jannie86 schreef:vrij positief allemaal daar ja
wat mij opvalt is dat ze elk jaar toch meer richting rust gaan, laat de hengsten zelf lopen ipv op gejoel etc. vind ik een goed streven!
Pascalleee schreef:Pascalleee schreef:ik vond de "show" avond niet super spectaculair! had er wel wat meer van verwacht!het achtspan vond ik wel echt super wel kort maarja het is dan ook niet echt makkelijk! en die romeinsetijd heb ik niet zo goed gezien!! alleen dat dat karretje was gevallen!!
er had iemand een boutje losgedraait
ik vond het ook tegenvallen. is dat serieus zo dat er een boutje is los gedraait?
Citaat:wij stonden daar in die ingang van de baan en daar kwamen mannetjes langs en toen hoorde ik dat zeggen door één van die mensen! dusja het zal wel zo zijn:P
Citaat:wij stonden daar in die ingang van de baan en daar kwamen mannetjes langs en toen hoorde ik dat zeggen door één van die mensen! dusja het zal wel zo zijn:P