Je zou eens met een advocaat kunnen praten. Het is niet niks als je de functie van je duim verliest.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:Ik zie nu dat er al 6 blz tekst is en heb alleen de eerste gelezen.... Waarschijnlijk is dit je al geadviseerd...
Alves schreef:Ah mag het eigenlijk niet zeggen!
Maar ik vind het nu zo een ongelovelijke rotbok!
vandaag naar stal geweest om alles voor me paard te regelen en heb me moeder het paard aangewezen, hij stond raspend met zijn tanden langs de tralies gaan... heb de eigenaar nog niet gehoord of gesproken... weet niet of dit de eerste keer was? en weet niet of het nu express was of niet... hij legde zijn oren plat en viel aan met zijn hoofd, ging allemaal zo snel...
cissy schreef:Heb je geen WA verzekering?? dat was niet zo slim, en een aparte WA voor je paard is niet nodig, als je er maar 1 hebt valt ie onder het huisdierengedeelte van je eigen WA (althans bij mijn verzekering wel). Als jij met je fiets iemand aanrijdt en die wordt invalide of nog erger gaat dood, dan ben je echt 'de L*L' als je geen WA verzekering hebt, dus eigenlijk wordt iedereen geacht een WA/AVP te hebben dus niet alleen als paardeneigenaar maar gewoon als mens.
TS, heb je nog pijnstillers gekregen van de arts of moet je met paracetamolletjes aan de slag?